CaZiO Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Skal hjelpe en venn av meg med kjøp av ekstern harddisk til en windows98se pc. tenkte på noe sånt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124257&cks=PRL Blir det noen problemer når disken skal kjøres på en såpass gammel maskin? Prøvde å innstalere en 120gb wd ide disk på den en gang uten hell Legger merke til at det står usb2.0/firewire på alle, kan usb2.0 komponenter kjøres i usb1.1 porter? Endret 14. januar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 usb2.0 komponenter funker i usb.1.1 porter, men går jo på usb1.1 hastighet da noe som er gruelig tregt Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 usb2.0 komponenter funker i usb.1.1 porter, men går jo på usb1.1 hastighet da noe som er gruelig tregt Ok, det med farta er ikke så farlig med mindre det går for tregt til å spille av mp3, i såfal kan det bli et problem Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det holder til lagring av filer osv.... Men kan hende du trenger drivere for at den skal finne disken.... Kan vell kalle det ein lagrings dik Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Kan vell kalle det ein lagrings dik Og med det mener du? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Kan vell kalle det ein lagrings dik Og med det mener du? det lurer jeg også på Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lagring av store filer osv... Som ein ikkje behøver stor hastig heit for å kjøre^^ Formulerte meg feil Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Okei, da er jeg med men den disken jeg foreslo i innledninga, er det noen som har noen erfaringer med den? Er det andre disker som er bra (har 0 peiling på dette) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå