Gå til innhold

Hemningsløst raid på PVP server 8!


Anbefalte innlegg

Har sitti en del timer med WoW nå.

Raidet varte ganske lenge.

 

Det hele begynte med at det var noen horde folk i westfall.

Folk blei forbanna, og en kar som kaller seg Pradator danna et raid.

Det ble en full raid gruppe med en gang, og vi helt sør på Azeroth. Nede ved stranglethorn der.

Vi svømte.

Så kom enda en raid gruppe så vi var nesten 100 stk.

 

Så tok vi båten over.

Lagg begynte allereda da, men når vi kom over til Ratchet var alle spillerne dominert av lagg.

Det var nesten umulig å drepe noen med den pingen.

Tok ca 20-30 sek å kaste en spell.

 

Har en _DEL_ screenshots fra hendelsen, og jeg personlig syntes det var hely sykt...

 

Men jeg er litt skuffet over et par ting, blant annet det at man ikke kunne drepe folk med en gang.

Jeg spiller på pvp, men tauren folk gikk blandt vårs og vi kunne ikke angripe de. Akkurat som på PvE.

Litt rart det der.

 

Orker ikke å skrive dette så bra nå, men jeg kan legge ut et par bilder etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du sjekker ut denne linken ser du at de fleste områder er såkalt contested. Der kan man angripe det man vil på PvP servere. Alliansen har 6 trygge områder der nybegynnere slipper å bli angrepet mens horde har 5.

I de trygge områdene fungerer det slik at dersom man enten angriper en fiende eller kaster positive buffs/spells på en alliert som er flagget for PvP blir man selv også flagget for PvP og da er det fritt frem for fienden å angripe deg. Eller om man vil kan mang også skrive /pvp .

 

 

Edit: Det var faktisk et lite raid på server 5 i går... ganske vittig å se horde folk av høy lvl løpe for livet jaget av en flokk nybegynnere som var relativt lav lvl.

Endret av nåvi
Lenke til kommentar

Dritfett, var med på alt det der på server 8 i går :)

 

Vi skulle "raide" westfall med noen kamerater så vi tok zeppelin til (den orc byen i stranglethorn vale) og svømte langst skysten til vi kom til westfall. Der møtte vi på et helt guild som skulle akkurat det samme som oss, så vi joinet dem.

Vi ventet egentlig bare på at det skulle komme noen alliance spillere så vi kunne drepe dem :evil:

Det strømmet på flere og flere alliance spillere, så vi måtte trekke oss tilbake.

 

Vi fikk vite om et annet stort raid, men denne gang skulle vi til loch modan. Samme skjedde her, alliance er så *** mange!

 

Til slutt angrep alliance ratchet, så noen bestemte seg for å lage en "liten" raid gruppe. Vi tok båten til booty bay og sprang igjennom hele Stranglethorn Vale! Vi mistet vel halvparten på veien :p

Takk gud for Ghost Wolf. :love:

 

Gode minner :love:

Lenke til kommentar

har et screenshot fra server 8, jeg var med i gruppen som M@R7!N snakker om, men vi kom fra hverandre...

 

Her er et bilde fra raidgruppa som springer på veien...

 

Mens vi løp bortover veien her, kom det hele tiden low level alliance folk løpende over veien for å lokke oss ut i skogen til high level slik at vi skulle bli drept.

 

Vannvittig kult!

 

her

Endret av alex503
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...