PrkchP Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 faren min vil kjøpe en ailien ware, men jeg tror jeg takker nei det høres dårlig ut, er det det riktige og gjøre? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Alienware er dyrt, men bra. Det lønner deg heller å bygge selv, man får mye mer for penga da. Men hvem sier vel nei takk til en Alienware PC...? Endret 14. januar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Alienware er highend hardware i highend design. Det er dyrt og fett og har du det vil du garantert få mange misunnelig blikk fra gutta her og venner i din omgangskrets. Men siden det må kjøpes fra utlandet kan du få litt problemer med feks norsk keyboard, support og reparasjoner om det trengs. Hva i alle dager fikk deg til å tro at det ikke var noe bra?? Navnet? AKIRA Lenke til kommentar
PrkchP Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 jeg er redd for ailiens Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kanskje det er et bootleg-firma? AilienWare istedetfor AlienWare Neida, hvis faren din vil kjøpe Alienware pc, ikke nøl et øyeblikk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) PrkchP: Kan du si alderen din? Jeg tror kanske bare hele denne brukeren er en "tullebruker" En tråd ifra denne brukeren som også virker ytters useriøs .... Her er alrt denne brukeren har postet. Endret 14. januar 2005 av clvn Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Det er veldig dyrt, og enda dyrere med frakt, moms osv. Men rå ytelse, selv om du får det samme eller bedre om du bygger selv. EDIT: skriveleif Endret 14. januar 2005 av bensinkanna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg