Gå til innhold

verdens beste strategi spill?

Anbefalte innlegg

Earth 2150 er ett spill jeg er svak for. Likte det veldig godt!

Og Earth 2160 ser jo ut til å bli veldig bra, og med VELDIG bra grafikk!

Edit: Glemte jo å nevne Dungeon Keeper 2! My all time favourite!

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rome: Total War :w00t:

min absolutte favoritt...

mest på grunn av det er dette spillet jeg for første gang har måttet bruke ordentlig taktikk, ikke bare "han har ditt og datt, da må jeg ha ditt og datt" eller "førsteman til beste uniter vinner"

i R:TW kan du faktisk vinne over overlegen motstand, med ikke fullt så gode uniter :thumbup:

Lenke til kommentar
....Ufattelig at ingen her kommer på Total Annihilation !?!?  :cry:

Er det bare 20 åringer å yngre folk her på fora ?

TA fortjener klassikerstatus uansett og er ranket som det i mangen blader/magasiner.....

Endelig en som vet hva han snakker om! (Og jeg er btw 21 år ;) )

Det _BESTE_ spillet ever (siden d er d tråden har til tittel...) er i mine øyne Total Annhiliation :D , d er pga at grafikken og særlig gameplayet er ufattelig bra. Selvom spillet nå er 8 år gammelt (!) syns jeg enda d henger med i svingene gåde grafikkmessig og gameplaymessig :woot: (d ble et rart ord d..)

Ellers utrolig flotte spill i denne genren:

- Command & Conquer (den orginale seff)

- C&C Red Alert (orginale)

- Civilization 1 (herregud, hvor mange timer gikk ikke med her...)

- Colonization (-----------------------------"-------------------------------)

Dere ser kanskje at jeg ramser opp gamle, faktisk veldig gamle spill her men d er fordi jeg rett og slett syns de er best, selvom man tester de opp mot dagens tittler.

:woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
Kan ikkje noen få ein admin/moderator til å mekke ein poll, så vi får avgjort dette ein gong for alle?? :hmm:

Blir ikke det en litt lang poll? Selv om det sikkert går så finns det mange gode strategispill.

Lenke til kommentar
Kan ikkje noen få ein admin/moderator til å mekke ein poll, så vi får avgjort dette ein gong for alle??  :hmm:

Blir ikke det en litt lang poll? Selv om det sikkert går så finns det mange gode strategispill.

Kan man ikke bare sette opp en med alle spillene nevnt i tråden da? Vi har sikkert glemt noen spill, men disse ville da vel neppe vunnet uansett? Ja til "Beste strategispill gjennom alle tider poll".

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål om Civilization, men ønsker ikke å lage en ny tråd, så jeg håper det går greit å få det besvart her:

Jeg har litt lyst på Civilization 3, har ikke spilt noen av titlene i serien før. Var innom Spaceworld i går, og de skulle ha 149,- for det. Jeg var 1mm fra å kjøpe det der, men en varselklokke kimte i bakhodet. Da jeg kom hjem igjen, sjekket jeg Play.com - og riktig nok.. de har det samme spillet for £7.99 ( link ). Jeg er ikke 100% på om det er eksagt samme versjon, men ærlig talt..

Sjekket nettopp Spaceworlds hjemmeside, der har de et mildest talt elendig utvalg av spill, og Civilization var ikke oppført der i det hele tatt, så jeg får ikke sjekket om det var samme utgave.

Anyway, det bør vel være et godt kjøpt til £7.99 ? Det finnes en spesialutgave og:

Civilizatio 3 - Deluxe edition

Bør jeg heller kjøpe det siste? Det kommer over grensen på 200 NOK, så jeg må isåfall kjøpe det til fler ganger prisen her i norge, av hva Civilization 3 alene koster fra Play.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...