Gromle Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Earth 2150 er ett spill jeg er svak for. Likte det veldig godt! Og Earth 2160 ser jo ut til å bli veldig bra, og med VELDIG bra grafikk! Edit: Glemte jo å nevne Dungeon Keeper 2! My all time favourite! Endret 26. januar 2005 av Gromle Lenke til kommentar
havfal Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Rome: Total War min absolutte favoritt... mest på grunn av det er dette spillet jeg for første gang har måttet bruke ordentlig taktikk, ikke bare "han har ditt og datt, da må jeg ha ditt og datt" eller "førsteman til beste uniter vinner" i R:TW kan du faktisk vinne over overlegen motstand, med ikke fullt så gode uniter Lenke til kommentar
aleks_olsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Age of mythology Warcraft3 Heroes of might and magic 3 Der her du kongespill Lenke til kommentar
conrap Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hehe, ser at det går i blizzard-spill.. det de bra!! så jeg må nok hive meg på og si at WARCRAFT serien er konge!!! Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ja nok si meg enig med at Starcraft er d beste strategispillet. Ellers er d warcraftserien, og empires-serien Men Rise Of Nations er litt kult i rule! Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 ....Ufattelig at ingen her kommer på Total Annihilation !?!? Er det bare 20 åringer å yngre folk her på fora ? TA fortjener klassikerstatus uansett og er ranket som det i mangen blader/magasiner..... Endelig en som vet hva han snakker om! (Og jeg er btw 21 år ) Det _BESTE_ spillet ever (siden d er d tråden har til tittel...) er i mine øyne Total Annhiliation , d er pga at grafikken og særlig gameplayet er ufattelig bra. Selvom spillet nå er 8 år gammelt (!) syns jeg enda d henger med i svingene gåde grafikkmessig og gameplaymessig (d ble et rart ord d..) Ellers utrolig flotte spill i denne genren: - Command & Conquer (den orginale seff) - C&C Red Alert (orginale) - Civilization 1 (herregud, hvor mange timer gikk ikke med her...) - Colonization (-----------------------------"-------------------------------) Dere ser kanskje at jeg ramser opp gamle, faktisk veldig gamle spill her men d er fordi jeg rett og slett syns de er best, selvom man tester de opp mot dagens tittler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 WarCraft serien Age of Empire 2/Dungeon Keeper 2 kommer på en 2. plass Lenke til kommentar
Choo Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 #1 - Warcraft 3; The Frozen Throne - Har spillt siden ROC kom ut. #2 - Age of Empires 2, AoK - Masse gøy multiplayer innegravd i en skog der..! #3 - Red Alert 2; Yuri's revenge. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 1. Age of Empires 2 2. Settlers IV (Det ER gøy ) 3. Generals Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Age of empires 3. Warcraft Throsen throne. Rome total war Endret 31. januar 2005 av K9 Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Kan ikkje noen få ein admin/moderator til å mekke ein poll, så vi får avgjort dette ein gong for alle?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Kan ikkje noen få ein admin/moderator til å mekke ein poll, så vi får avgjort dette ein gong for alle?? Blir ikke det en litt lang poll? Selv om det sikkert går så finns det mange gode strategispill. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kan ikkje noen få ein admin/moderator til å mekke ein poll, så vi får avgjort dette ein gong for alle?? Blir ikke det en litt lang poll? Selv om det sikkert går så finns det mange gode strategispill. Kan man ikke bare sette opp en med alle spillene nevnt i tråden da? Vi har sikkert glemt noen spill, men disse ville da vel neppe vunnet uansett? Ja til "Beste strategispill gjennom alle tider poll". Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 WC II var så konge på sin tid. Grafikken, varigheten, fleksibiliteten, replikkene, historien. ALT! Kunne gå igjennom det gang på gang, før! WC III var kult, men jeg gad aldri å gå igjennom det mer enn èn gang. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) *slettet* Endret 1. februar 2005 av NiwT Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har et spørsmål om Civilization, men ønsker ikke å lage en ny tråd, så jeg håper det går greit å få det besvart her: Jeg har litt lyst på Civilization 3, har ikke spilt noen av titlene i serien før. Var innom Spaceworld i går, og de skulle ha 149,- for det. Jeg var 1mm fra å kjøpe det der, men en varselklokke kimte i bakhodet. Da jeg kom hjem igjen, sjekket jeg Play.com - og riktig nok.. de har det samme spillet for £7.99 ( link ). Jeg er ikke 100% på om det er eksagt samme versjon, men ærlig talt.. Sjekket nettopp Spaceworlds hjemmeside, der har de et mildest talt elendig utvalg av spill, og Civilization var ikke oppført der i det hele tatt, så jeg får ikke sjekket om det var samme utgave. Anyway, det bør vel være et godt kjøpt til £7.99 ? Det finnes en spesialutgave og: Civilizatio 3 - Deluxe edition Bør jeg heller kjøpe det siste? Det kommer over grensen på 200 NOK, så jeg må isåfall kjøpe det til fler ganger prisen her i norge, av hva Civilization 3 alene koster fra Play.com. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 C&C spillene å rome total war er mine favoritter... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 #1: Warcraft 3 #2: StarCraft (Uten BW!!) #3: BroodWar Lenke til kommentar
lmoellersen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Her er det jo ingen tvil what so ever... "Ja? Was ist los? Ich habe keine zeit um hier zu stehen" - "Ja, Ich ferstehe" ...dam..dam..damdamdamdam... #1 Red Alert Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 det er uten tvil WC3 TFT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå