Gå til innhold

verdens beste strategi spill?

Anbefalte innlegg

Warcraft 3 frozen throne er vel det strategi spillet som har "fengsla" meg lengst forran pcen, men klart, rome total war er med i toppen. Det som jeg synes er "unikt" med dissa to er at man ikke går like fort lei dem, som man gjør med f.eks age of empires II, Rise Of Nations (som forøvrig er utrolig bra i opptil 10 timer :p)

Helt enig! Har spilt WC3 og FT helt siden de kom ut. Er helt fantastisk med spill som mak kan spille år etter at de har komt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er vel en av de som har "Fulgt med" og opplevd Starcraft og Warcraft da de kom men blir feil å si de er verdens beste strategi spill. Battle For Middle-Earth har helt klart den mest avanserte form for RTS system per idag. Så egentlig går det an kun å kåre 1 .

1. BFME :)

Lenke til kommentar
Jeg er vel en av de som har "Fulgt med" og opplevd Starcraft og Warcraft da de kom men blir feil å si de er verdens beste strategi spill. Battle For Middle-Earth har helt klart den mest avanserte form for RTS system per idag. Så egentlig går det an kun å kåre 1 .

1. BFME :)

Mest avanserte form for RTS system? Viste jeg ikke :p

Men det er et knall bra spill :thumbup:

Lenke til kommentar

1. BFME    :)

Er nok ikke helt enig med deg der. Rome Total War har klart det mest avansert RTS-systemet idag. Det er ingen spill som er mer taktisk enn dette. Her må du virkelig bruke en vis type soldater for å kontre en annen gruppe med soldater. Jeg har begge spillene, og RTW stikker klart av med seieren når det kommer til å være avansert.

Dette er selvfølgelig bare min mening. Du kan selvfølgelig være uenig med meg, men ikke start noen krangel ut av dette her.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Jeg er vel en av de som har "Fulgt med" og opplevd Starcraft og Warcraft da de kom men blir feil å si de er verdens beste strategi spill.

du må nok vente til du har vært lei det noen ganger for å se om det blir like morro å spille igjen. jeg har spilt starcraft siden det kom, er fortsatt ikke lei det(multiplayer)

Lenke til kommentar

De 3 beste uten spessiel rangering.

Civilization

Ages of Empires serien

Total Annhiliation. Før Starcraft kom på markeded var TA totalt enerådende. Vi venta lenge på detta overhypa SC greiene.. og blei skuffa når det kom. Det kunne aldri måle seg med TA. Verken da eller nå etter BW.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Nå:

1. Empire Earth

2. Age Of Empires 2

3. Stronghold

Om noen måneder (sannsynligvis):

1. Empire Earth 2

2. Age Of Empires 3

3. Stronghold 2

Lenke til kommentar
Warcraft 3 frozen throne er vel det strategi spillet som har "fengsla" meg lengst forran pcen, men klart, rome total war er med i toppen. Det som jeg synes er "unikt" med dissa to er at man ikke går like fort lei dem, som man gjør med f.eks age of empires II, Rise Of Nations (som forøvrig er utrolig bra i opptil 10 timer  :p)

hva? hva? hva? hva hører mine ører? :dontgetit:

Age of empires 2 - går lei av. ehhhm.

Vet ikke hvordan jeg skal uttrykke min mening om det, men jeg må si at

spillet rekker til over 10 timer! Singleplayer modusen kanskje, ja, men hva med multiplayer? har uenderli mange timer med spillet bak meg, og er fortsatt ikke gørrlei. Men jeg skal ikke komme med uttalelsen om at det er det beste rts spillet, men jeg må si det er mitt favoritt rts. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...