Teds Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er greit at jeg kanskje er litt "sær" når det gjelder spill, men at RON er så dårlig som man skal ha det til er bløff! "Svært få feil å finne" og "Rise Of Nations gjør praktisk talt alt perfekt" er bare noen av de positive kommentarene fra Gamer. Spillet begynner å bli gammelt og den dag i dag kan det ikke hamle opp med dagens strategispill, men fra den gangen jeg spilte det kan jeg huske at det var enormt festlig! Jeg husker at det å kunne plante en atombombe i motstanderens hovedstad var enormt morsomt! Testen sier seg selv: http://gamer.no/art.php?artikkelid=291&side=1 Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Min topp 3 blir slik: 1. Starcraft + Brood War 2. Warcraft III + Frozen Throne 3. Ground Control II Alle er så utrolig bra, men jeg har best minner fra Starcraft, derfor ender det på første Lenke til kommentar
NocturneX Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Gulrot er ganske bra Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg går for AoE2, konge strategi spill Lenke til kommentar
KoN_Meathook Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Headcleaver, hvor gammel er du? fordi jeg syntes det er unødvendig å klage på hvilke spill folk liker! hva har det med saken å gjøre! du kan ikke fortsette å klage fordi jeg ikke liker at du mobber folk fordi de ikke liker samme spill som deg Topicen er "verdens beste strategi spill?" og så kommer folk opp med spill som Rise of Nations og DoW. hvorfor skal ikke folk få lov til å like disse spillene selv om duikke gjør det? det er bare tåplig å fortsette å krangle på det 11? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 11? så du er det ja! det forklarer mye! men at RON er så dårlig som man skal ha det til er bløff! liker ikke rise of nations jeg. har spilt det, men bare 1 gang! Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Chessmaster serien... Lenke til kommentar
Hoit Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Civilization 3, beste uansett. Ok, seff AoE 2 også Lenke til kommentar
zilch Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Rome Total War er konge bra, men ingenting slår Total Anihiliation Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Beste strategi spillet etter min mening må være Civ 1. Jeg skulle ønske jeg en gang fikk den samme følelsen igjen når jeg startet opp det spillet for første gang. Fikk spillet i en eske sammen med en manual som jeg nileste fra begynnelse til slutt. Aner ikke hvor mange timer jeg satt med dette spillet, men moro var det! Civ 2 ble også spilt veldig mye, men civ3 fikk jeg aldri helt sansen for.... Transport tycoon var utrolig moro. Vet ikke om dette klassifiseres som strategi, men kan ikke være så langt borte;) Simcity3000 brukte jeg en del tid på, men syntes ikke alt fungerte som det skulle da. Railroad Tycoon 2 Gold eller delux syntes jeg var veldig artig. Klart jeg savnet noen funksjoner her og der men i bunn og grunn så var det helt topp. Aksjesystemet ble jeg aldri klok på da så selv om firmaet tjenete store penger så var jeg selv stort sett fattig Cossacks er et spill som jeg virkelig har trykket til mitt hjerte. I de senere år så er dette et spill som jeg egentlig kunne lagt inn på ghostcd'ene mine. Spillfølelsen og utviklingen i dette spillet er helt glimrende. Har ikke testet det i multiplayer men i single så er det dette spillet jeg plukker frem når jeg vil kose meg med litt strategi mens jeg nipper til kaffeen Venter spent på Cossacks 2 som skal komme i år!! Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jepp flere som venter på Cossacks 2. Elsker Cossacks selv om det har sine feil. Liker å ha store hærer. Andre topp strategispill: Total Annihilation Warcraft 2+3 Starcraft+Broodwar Command & Conquer-serien Age of Empire 2 Age of Mythology Liker også Spellforce veldig godt selv om det ikke er et rent strategispill. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Total Annihilation jeg glemte total annhilation og cossacks!!! de er jo kjempe tøffe! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Lord of the rings bfme er høyt oppe på listen min, og rome total war seff Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Settlers 2 har jeg nok brukt mange timer på.. Til å være et så gammelt spill har det egentlig knakende god grafikk synes jeg.. AoE 2 + Expanison er selvfølgelig også med i toppen.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Settlers 2 har jeg nok brukt mange timer på.. Til å være et så gammelt spill har det egentlig knakende god grafikk synes jeg.. ja, det er skikklig korslig! men det er morsomt før man møter fienden da Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kanskje det er på tide med ein Undersøkelse/poll for å finne ut kva for spill som er det beste strategispillet?? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 de som ikke har spillt Dawn of War har ikke rett til å stemme Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) æsj.. det ble bare rot her.. ! Prøvde å quote 2 stk, men så ble det i feil rekkefølge også ville ikke quote'n sette seg riktig heller.. gidder ik å skrive alt på nytt igjen heller.. tar meg 1 runk ! Endret 18. januar 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Fezzer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Warcraft 3 frozen throne er vel det strategi spillet som har "fengsla" meg lengst forran pcen, men klart, rome total war er med i toppen. Det som jeg synes er "unikt" med dissa to er at man ikke går like fort lei dem, som man gjør med f.eks age of empires II, Rise Of Nations (som forøvrig er utrolig bra i opptil 10 timer ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå