Deadringer Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 medivla total war, og rome total war er også kjempe bra spill! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Red Alert det første spillet, utrolig hvor mange timer jeg brukte på det spillet. Uten tvil det beste spillet. Starcraft på en klar 2 plass. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ingen som nevner Age Of Empires? Lenke til kommentar
KoN_Meathook Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jo ^^ her kommer min liste: Age of Empires 2: Age of Kings Age of Mythology/AoT Heroes of Might and Magic 2 Lenke til kommentar
goggys Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Warcraft 3 og Frozen throne! Lenke til kommentar
Teds Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Rome Total War er klart min favoritt. Ground Control 2 føyer seg inn på plass nummer to, mens Rise Of Nations ligger på en sterk tredjeplass. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Empire Earth er det sykeste strategi spillet som finnes på multiplayer, man kan sitte i 8 timer i strekk og spille det, fra prehistoric til space age, fortelle om 4 verdenskriger og hvordan man måtte ta comp'en med giga arme Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Rome: Total War Warcraft 3 +The Frozen Throne Age of Empires 1 Civ 3 Klarer ikke å prioritere disee spillene! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Herregud dere er jo helt på jordet!! ( ) det er helt klart Dawn of war! (nå har jeg ikke prøvd rome: total war da) Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 det er helt klart Dawn of war! (nå har jeg ikke prøvd rome: total war da) bra du sa det for no kan jeg installere det, har glemt av Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 down of war er konge det også! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Rome total war. Men Ground Control 2 og er også veldig undervurdert. Lenke til kommentar
KoN_Meathook Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ikke for å virke selvgod, men mange imo "rare" forslag her. Topicen er "verdens beste strategi spill?" og så kommer folk opp med spill som Rise of Nations og DoW. Rise of Nations var jo en stor skuffelse med svak realisme bl.a. og masse bugs. DoW er et bra spill det, men går det under kategorien "verdens beste strategi spill" ?? Nei. Samme med Red Alert 2 og Generals. Red Alert 2 var et bra spill (noe generals IKKE var), men heller ikke det var bra nok til å gå under kategorien. Men spill er selvsagt subjektivt, og vi kan ikke alle ha samme mening. Men tenk gjennom "hvorfor" spillet burde være tidenes beste strategispill før dere poster det. Min klare favoritt er Heroes of Might and Magic 2. Mye fordi dette spillet i seg selv er helt fantastisk, men ikke minst fordi det åpnet opp en helt ny verden for den daværende spillverden. Det er spill som HoMaM som er opphavet til nåtidens store slagere som Rome: Total War, og de fantastiske verdenene vi finner i bl.a. warcraft-serien. Ja, jeg er klar over at mange av disse skapningene stammer fra bøker som "Ringenes Herre" og andre adventure-sjangere fra gammelt av, men det var HoMaM-spillene som åpnet spillverdenens øyne for dette. Og som jeg sa i sted: En helt ny måte å lage rts-spill på. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Før: Heroes 2 (Jeg og en kompis runda alle brettene igjen for litt siden) Nå: Warcraft 3 (Det er jo så mye micro i det, så fett som det kan bli) Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 vanskelig å velge ett så jeg skriver opp de 5 beste som jeg syns: Rome: Total War. Red Alert Warcraft 3 Age of empires 2 Heroes 3 1 Lenke til kommentar
plex- Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Civilization!! Skulle ønske det kom noe som kan konkurere med det snart. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 WarCraft Red Alert 2 Age Of Empires.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå