Gå til innhold

verdens beste strategi spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Total Annihilation spilte jeg meg sår i rompa på før.

Ellers har det gått mye i Age Of Empires 2!

Rise Of Nations er ett spill som er veldig gøy de første 2 timene! :)

Men Age serien generelt er nydelig, helt til 3ern kom og raukjørte hele serien rett vest.

MÅ også si at jeg liker Heroes of might and magic 3 bedre enn 2ern! :) Og gleder meg til 6ern!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

At Starcraft Brood War er det beste strategispillet så langt er det strengt tatt ikke spørsmål om.

Starcraft 2 vil nok komme like etter, ettfulgt av WC3. Er ikke stort annet innen RTS som kan sammenliknes med tanke på kvalitet og mulighet for kompetetivt spill.

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

Men Age serien generelt er nydelig, helt til 3ern kom og raukjørte hele serien rett vest.

MÅ også si at jeg liker Heroes of might and magic 3 bedre enn 2ern! :) Og gleder meg til 6ern!

Agree TA med CC i mp. Ennå i dag så matcher ingen RTS dette 100% Men da mener jeg i multiplayer. Faktisk veldig merkelig at en må stadig finne på noe "nytt" men ikke fortsatt beholde de gode av det gamle som f.eks. genial styring, orders queue og units selection.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Agree TA med CC i mp. Ennå i dag så matcher ingen RTS dette 100% Men da mener jeg i multiplayer. Faktisk veldig merkelig at en må stadig finne på noe "nytt" men ikke fortsatt beholde de gode av det gamle som f.eks. genial styring, orders queue og units selection.

Da er vi minst to som ikke skjønner det.Hvorfor dette behovet for å forandre noe som er så bra som det kan bli på sitt nåværende teknologiske stadium?De gamle RTS spilla er og blir best,og de er mye mer mod bare også-bygge baner kunne man både på Red Alert og TA.Det er nærmest umulig på de nyere spillene.Jeg vil ha mange valg og mulighet til å forandre på ting som jeg vil.

Lenke til kommentar

Gir min stemme til Company of Heroes, ok, det er ikke 100% balansert. Men den siste patchen har fjernet de siste store ubalansene.

Jeg klarte aldri å nyte StarCraft II siden det var for basic, stein, saks og papir var greit nok før. Men nå vil jeg ha mer!

Å få income basert på hvor hvilke deler av kartet man kontrollerer, et dekningsystem, forskjellige skademodeller, ødeleggbart miljø, supression osv. gjør CoH til verdens beste strategispill i mine øyne :)

company-of-heroes.jpg

Endret av RIP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...