igxx Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 - age of empire - rise of nations - empire earth - commander and counqer Lenke til kommentar
V0ltninja Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 - commander and counqer har aldri hørt om den , men jeg kjenner til Command and Conquer. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Sick bump bro. Starcraft II, forresten. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Total Annihilation spilte jeg meg sår i rompa på før. Ellers har det gått mye i Age Of Empires 2! Rise Of Nations er ett spill som er veldig gøy de første 2 timene! Men Age serien generelt er nydelig, helt til 3ern kom og raukjørte hele serien rett vest. MÅ også si at jeg liker Heroes of might and magic 3 bedre enn 2ern! Og gleder meg til 6ern! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 AoE2, American Conquest, Settlers serien. Har også blåst litt støv av Celtic Kings- Rage of War, veldig fornøgd med det. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Europa Universalis III og Civilization II/IV Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 i rekkefølge Dune II Generals Zero Hour Supreme Commander 1 Civilization 3 Lenke til kommentar
fredz10 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 rts: starcraft brood war Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) At Starcraft Brood War er det beste strategispillet så langt er det strengt tatt ikke spørsmål om. Starcraft 2 vil nok komme like etter, ettfulgt av WC3. Er ikke stort annet innen RTS som kan sammenliknes med tanke på kvalitet og mulighet for kompetetivt spill. Endret 24. september 2011 av Pingas Lenke til kommentar
bilar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 -empire earth -age of empire -starcraft 2 -command and conquer Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Vil si starcraft 2. Aldri spilt et strategispill online før SC2. Ellers kan jeg si Sim City 3000. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
mezri Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 hvilke strategi spill liker dere best? personlig lander jeg alltid på starcraft! er sinnsykt kvalitet på det spillet! edit: starcraft med broodwar sef! Definitivt Starcraft 2 Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 cc&generals zero hour What he said. Modden CnC:Shockwave er et must da, som balanserer og legger til factions. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg synes cnc generals zero hour var genialt, og ekstremt gøy. Jeg synes det er et like bra spill som starcraft, men desverre er det starcraft som har blitt det store spillet i esports, så nå er det nesten det man må spille med mindre man vil spille singelplayer Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Total Annihilation spilte jeg meg sår i rompa på før. Ellers har det gått mye i Age Of Empires 2! Rise Of Nations er ett spill som er veldig gøy de første 2 timene! Men Age serien generelt er nydelig, helt til 3ern kom og raukjørte hele serien rett vest. MÅ også si at jeg liker Heroes of might and magic 3 bedre enn 2ern! Og gleder meg til 6ern! Agree TA med CC i mp. Ennå i dag så matcher ingen RTS dette 100% Men da mener jeg i multiplayer. Faktisk veldig merkelig at en må stadig finne på noe "nytt" men ikke fortsatt beholde de gode av det gamle som f.eks. genial styring, orders queue og units selection. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Total Annihilation spilte jeg meg sår i rompa på før. Ellers har det gått mye i Age Of Empires 2! Rise Of Nations er ett spill som er veldig gøy de første 2 timene! Men Age serien generelt er nydelig, helt til 3ern kom og raukjørte hele serien rett vest. MÅ også si at jeg liker Heroes of might and magic 3 bedre enn 2ern! Og gleder meg til 6ern! Agree TA med CC i mp. Ennå i dag så matcher ingen RTS dette 100% Men da mener jeg i multiplayer. Faktisk veldig merkelig at en må stadig finne på noe "nytt" men ikke fortsatt beholde de gode av det gamle som f.eks. genial styring, orders queue og units selection. Da er vi minst to som ikke skjønner det.Hvorfor dette behovet for å forandre noe som er så bra som det kan bli på sitt nåværende teknologiske stadium?De gamle RTS spilla er og blir best,og de er mye mer mod bare også-bygge baner kunne man både på Red Alert og TA.Det er nærmest umulig på de nyere spillene.Jeg vil ha mange valg og mulighet til å forandre på ting som jeg vil. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Gir min stemme til Company of Heroes, ok, det er ikke 100% balansert. Men den siste patchen har fjernet de siste store ubalansene. Jeg klarte aldri å nyte StarCraft II siden det var for basic, stein, saks og papir var greit nok før. Men nå vil jeg ha mer! Å få income basert på hvor hvilke deler av kartet man kontrollerer, et dekningsystem, forskjellige skademodeller, ødeleggbart miljø, supression osv. gjør CoH til verdens beste strategispill i mine øyne Endret 18. oktober 2011 av RIP Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 SC2, Kampen om midgard (alle 3) (og Men of war hvis ikke 1C hadde faila til de grader). Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Age of Empire 2 Age of Mythology (kanskje ikke det beste, men spilte det mye på nettet, og det var utrolig gøyt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå