Aiven Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Synes det kan virke som at enkelte regner expansionpackene til Starcraft og Warcraft som egne spill. Dette er det jo slett ikke, fordi om man mener originalspillet blir bedre med expansjonen. Det skal ganske mye til, før man kan si at en ekspansjonspakke er verdens beste strategi spill gjennom tidene. Er tross alt som regel bare et par nye units og et par nye maps til originalen. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Kan ikkje noen få ein admin/moderator til å mekke ein poll, så vi får avgjort dette ein gong for alle?? Blir ikke det en litt lang poll? Selv om det sikkert går så finns det mange gode strategispill. Kan man ikke bare sette opp en med alle spillene nevnt i tråden da? Vi har sikkert glemt noen spill, men disse ville da vel neppe vunnet uansett? Ja til "Beste strategispill gjennom alle tider poll". Ja, og alle 1ere 2ere osv. trenger ikkje å bli nevnt, og det kunne stått f.eks Warcraftseiren, Total-war seiren osv. Endret 4. februar 2005 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Skabb Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Worms Armageddon. Da tenker jeg spesifikt på Online delen og Pro Turneringene som engang eksisterte for mange herrens år siden. Ellers var jo Heroes of Might and magic seriene også gull verdt for alt de var. I RTS sjangeren vil jeg nevne Age of Empires,RA2 og Warcraft seriene. Rome Total War er et meget bra spill men jeg savner fotrsatt noe som er enda dypere en det alle disse spillene ville hvert tilsammen. Ønsker meg et spill som fokuserer på strategi på et dypere nivå en det vi er vant med idag. Hvor planlegging og egne taktikker spiller en vesentlig stor rolle. Dette kunne bli samkjørt i et civilization lignende univers hvor det også ville blitt lagt vekt på politikk og stratgisk tankegang diplomatisk sett. Ser forøvrig fram til Age of Empires 3 og Civilization 4... Lenke til kommentar
juwa Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hvilke strategi spill liker dere best?personlig lander jeg alltid på starcraft! er sinnsykt kvalitet på det spillet! edit: starcraft med broodwar sef! Lenke til kommentar
and91 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er blitt litt lei strategi spill opp gjeonnom åra jeg da! før var strategi nesten det eneste jeg spillte men nå går det mest i FPS. Men mine favoritter er nok warcraft 3, age of mythology og Starcraft. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 uten tvil Generals ZH! mer realistisk skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Rome Total War og Battle For Middle Earth er dritbra begge to Lenke til kommentar
schester Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Brodwar er kult men warcraft er bedre ! men empier earth er jevla bra:D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Homeworld serien Eg liker at eg har 360 grader å boltre meg i, alle spilla har flott grafikk og stemning få spill kan knekke.Kontroll systemet kan virke litt" hei hå, åssen i svarte skal eg kontrollere dette" i starten, men det går fort inn i fingrene. Alle spillene kan fåes kjøpt billig overalt i disse dager Legger ved et fint bilde: Endret 20. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Mine absolutte favoriter er: Civ 3 Settlers 4 (er fortsatt gøy :!: ) Rome Total War Empire Earth + The Art of Conquest Earth 2150 Lost Souls dette er mine absolute favoritter, men rekkefølgen er jeg ikke sikker på :!: :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 #1 Command & Conquer #2 Starcraft #3 Command & Conquer: Red Alert #4 Warcraft III: Reign of Chaos #5 Command & Conquer: Tiberian Sun Lenke til kommentar
brd Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Synest Rome Total War er verdens beste strategi spill . til Jul ligger Age of empire 3 på andre plass Endret 20. september 2005 av izoren Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Har flest minner fra: Age Of Empires I Settlers 2 Comand & Conquer (altså eneren) Transport Tycoon (noen enige?? He He) Warcraft II Endret 21. september 2005 av Dj Charlie Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Enkelt: Prøvd Go ? Go er faktisk for avansert til at det, i hvert fall inntil videre, har vært mulig å lage dataspill av det. Likevel er det enkelt å lære, selv om det brukes et helt liv å mestre spillet. Det hadde vært rått om det kom som dataspill For øvrig stemmer jeg for C&C-serien. Moderator: Hva med en poll? Lenke til kommentar
jackrabbiten Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Age of Empires 2. Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 @Mala: har abre prøvd Homeworld 2 jeg. må si jeg ble litt imponert, men det var et vanskelig spill. veldig komplisert når man ikke har spilt det før. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Cossacks European Wars OG Warcraft III The Frozen Throne er best! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 1. Command & Conquer 2. Alpha Centauri 3. Sim City 2000 4. Starcraft 5. Populous: The Beginning Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Red Alert 2 - Yuri's Revenge Som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
yodarcc Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Cossacks European Wars OG Warcraft III The Frozen Throne er best! Cossacks European Wars ruler jo bare spesielt når kan man ha 8000 folk ( har bare hatt 1000 self) (resten sulta igjel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå