apefisk Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg vet ikke helt om dette er det riktige stedet å spørre, men jeg prøver. Jeg har en bok om Visual basic .net, men jeg finner ikke programmet jeg skal bruke noen steder. Noen som vet hvor det er å finne..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Flyttes til Programmering > Visual Basic/Qbasic Lenke til kommentar
inherit Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 VB .Net er ikke gratis. Det koster penger som mye annet, men her er en brukbar versjon(uten at jeg har testet den): Visual Basic 2005 Express Edition Beta Lenke til kommentar
apefisk Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Åja.. håpet på at det var gratis jeg holder på å laste ned den fila nå. Tusen takk Men hva med C++, er det gratis? Endret 14. januar 2005 av apefisk Lenke til kommentar
inherit Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) C++, hehe.. C++ er ikke et program. Det er et programmeringsspråk. Og et språk er gratis akkurat som Norsk og Engelsk. I tilfelle er det "kompileren" som koster penger(den som lager programmet om til kode som PCen forstår). Men det er ikke så vanskelig å finne en gratis en... Edit: Mer om C++ kan du finner her: C++ forumet Hvis du er helt nybegynner i programmering vil jeg anbefale deg å starte med VB .Net. Det er ihvertfall lettere å lære mener jeg da... Men det kommer jo ann på hva du skal lage og hva du egentlig vil. Edit 2: Skriveleif Endret 15. januar 2005 av inherit Lenke til kommentar
apefisk Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Er ganske nybegynner ja I dag er første dag jeg leste om programmering Men tusen takk for info'en. Og siden jeg har en bok om VB.net så tror jeg at jeg kommer til å begynne med det, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå