digitalglenn Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 har nettop fjernet 200 adaware virus fra pcen som ble nyinstalert igår :S problemet er at 10 min etterpå var det kommet 190 til hva F er det med det og hva skall jeg gjøre for og hindre det ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du er sikker på at du fjerna dei? Huka av alle og fortsatte. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Spørsmål relatert til adware postes under "Programvare > Sikkerhet". Flytter denne dit. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 les følgande tråder: GUIDE: Bli kvitt spyware/adaware GUIDE: Hvordan beskytte seg mot Spyware/Adware GUIDE: Best mulig beskyttelse av datamaskinen din! dei er sikkert til hjelp. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 digitalglenn Skrevet 14/01/2005 : 22:38 har nettop fjernet 200 adaware virus fra pcen som ble nyinstalert igår :S problemet er at 10 min etterpå var det kommet 190 til hva F er det med det og hva skall jeg gjøre for og hindre det ? Hadde det vært min maskin, hadde jeg lest guidene, og formatert og innstalert alt på nytt, hvis du har fått 200 adware/virus på en dag, er det noe alvorlig galt med fremgangsmåten din. Med så mye "grums" går det fort mye tid på og forsøke og fjerne, og du har jo heller ikke masse data og tape hvis den ble formatert i går. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) har nettop fjernet 200 adaware virus fra pcen som ble nyinstalert igår :S problemet er at 10 min etterpå var det kommet 190 til hva F er det med det og hva skall jeg gjøre for og hindre det ? Ganske enkelt. du har en trojansk hest inne på pcen din som laster ned igjenn alle de adware og spywaret du slettet. hadde samme problemet. Men enkelte spy/ad wares nekter å fjerne seg fra dataen du kunne jo se om du kunne få tak i en firewall eller noe. Endret 14. januar 2005 av member-63169 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå