BBC Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Noen som har formening om hva det beste antivirus-programmet er? Sett noen tester i det siste eller? Krav: -Windows XP -Hastighet -Automatisk oppdatering -Og selvfølgelig hvor bra det oppdager virus Lenke til kommentar
Catod Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Systemworks 2002! Inneholder norton antivirus 2002, det beste virusprogrammet på markedet! Jeg bruker det sammen med winXP og kan ikke si annet at jeg er svært fornøyd med det. Hvis du er interessert kan jeg skaffe det til deg for en svært billig penge.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 "Kjenner til" Norton Antivirus :wink: Men er litt misfornøyd med hastigheten på full system-scan... men det forandrer seg vel når mitt nye MSI K7T266 Pro2-RU + Amd XP 1600+ kommer på plass... :smile: Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Har prøvd både McAfee og Norton og det er ingen tvil om at Norton er best. Hvorfor ikke stille inn Norton slik at den scanner maskinen om natten. Da har det jo ingen betydning om det tar 5 min eller 5 timer. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Quote: On 2001-11-15 18:43, jhbamse skrev:Har prøvd både McAfee og Norton og det er ingen tvil om at Norton er best.Hvorfor ikke stille inn Norton slik at den scanner maskinen om natten. Da har det jo ingen betydning om det tar 5 min eller 5 timer. Betyr en del hvis man har pc'n på rommet sitt og har en Amd som høres ut som en boeing 747 på takeoff. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Quote: On 2001-11-15 16:35, Catod skrev:Systemworks 2002! Inneholder norton antivirus 2002, det beste virusprogrammet på markedet! Jeg bruker det sammen med winXP og kan ikke si annet at jeg er svært fornøyd med det. Hvis du er interessert kan jeg skaffe det til deg for en svært billig penge.. Billig sa du? Jeg har for tiden ikke noe antivirusprog. fordi det gamle ikke fungerer i WinXP (dessuten sugde det rompe oxo :razz: ) Kunne du vææærsånill å skaffe det programmet til meg? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Trodde ikke WaReZ handel var lov på HW.no sitt forum jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 AVP syns jeg selv er best, selvom jeg bruker NAV. AVP sier alltid ifra når jeg henter mail, hvis den er infisert. AVP sier alltid ifra hvis jeg skal til å kopiere en fil som er infisert. begge disse tingene sa NAV2001 ikke ifra om!!! hvorfor bruke NAV da?? finner ikke AVP (har ikke sett etter), og har ikke tatt meg tid enda :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå