Gå til innhold

Anti-virus

BBC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Systemworks 2002! Inneholder norton antivirus 2002, det beste virusprogrammet på markedet! Jeg bruker det sammen med winXP og kan ikke si annet at jeg er svært fornøyd med det. Hvis du er interessert kan jeg skaffe det til deg for en svært billig penge..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-15 18:43, jhbamse skrev:

Har prøvd både McAfee og Norton og det er ingen tvil om at Norton er best.

Hvorfor ikke stille inn Norton slik at den scanner maskinen om natten. Da har det jo ingen betydning om det tar 5 min eller 5 timer.

Betyr en del hvis man har pc'n på rommet sitt og har en Amd som høres ut som en boeing 747 på takeoff.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-15 16:35, Catod skrev:

Systemworks 2002! Inneholder norton antivirus 2002, det beste virusprogrammet på markedet! Jeg bruker det sammen med winXP og kan ikke si annet at jeg er svært fornøyd med det. Hvis du er interessert kan jeg skaffe det til deg for en svært billig penge..

Billig sa du? :grin: Jeg har for tiden ikke noe antivirusprog. fordi det gamle ikke fungerer i WinXP (dessuten sugde det rompe oxo :razz: ) Kunne du vææærsånill å skaffe det programmet til meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

AVP syns jeg selv er best, selvom jeg bruker NAV.

AVP sier alltid ifra når jeg henter mail, hvis den er infisert.

AVP sier alltid ifra hvis jeg skal til å kopiere en fil som er infisert.

begge disse tingene sa NAV2001 ikke ifra om!!!

hvorfor bruke NAV da?? finner ikke AVP (har ikke sett etter), og har ikke tatt meg tid enda :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...