TLZ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg siktet ikke til deg hehe, jeg kan vel understreke at det er min personlige mening Det er litt unødvendig legge in et inlegg KUN for det. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 jeg prøver å finna musikken, jeg bruker imesh, men finner messom ikke så mye og lurer på om det er noen andre programmer som jeg kan bli anbefalt å bruke.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Immortal - Sons of Northern Darkness Hypocrisy Behemoth Satyricon Opeth Og for å laste ned ferievideoer fra din tante kan du bruke DC++. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Metal: Nightwish Sonata Arctica Helloween Manowar Children of Bodom Satyricon Rammstein Dimmu Borgir In Flames Finntroll Metallica Korn Slipknot Trance: Hører ikke på det, så jeg vet ikke om noe spesielt bra. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Om du liker Trance stikk inn på: Digitally Imported Der er det mange radiokanalar som dekker det meste av trancebehovet ditt.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 jeg vil ikke ha radio kanaler å høre på.. men er det noen gode p2p eller hva det nå heter programmer som er gode å bruke til å laste ned musikk? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg siktet ikke til deg hehe, jeg kan vel understreke at det er min personlige mening Det er litt unødvendig legge in et inlegg KUN for det. det er like unødvendig å legge inne et innlegg bare for å klage på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg anbefaler: * Nightwish * Disturbed * Einherjer * In Flames * Finntroll einherjer og finntroll er "viking rock" (selvom viking rock aldrig hadde funket) Jeg kan også anbefale: * Enya Enya er ikke rock, men du vil like det! ( la meg anbefale Enya - Wild child ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Iron Maiden Bruce Dickinson Blaze Iced Earth Sonata Arctica Rammstein Nightwish Rhapsody Helloween Metallica Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Enya... lasta ned denna sangen, ikke akurat min stil da.. lik noe me mer fart i Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Om du liker gammel Metallica og slikt så sjekk ut Exodus. Utrolig tøff thrash metal Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) jeg prøver å finna musikken, jeg bruker imesh, men finner messom ikke så mye og lurer på om det er noen andre programmer som jeg kan bli anbefalt å bruke.. Det er ikke lov å spørre om kor du kan laste ned musikk. Videre pirat prat kan føre til advarsel. Edit: det er like unødvendig å legge inne et innlegg bare for å klage på det Da setter vi en strek for den meningsløse diskusjonen. Hold dere til emnet. Endret 18. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 ok sorry.. da gømmer vi det jeg skreiv der.. nei jeg har ikke skrivi no sånt nei.. fyda Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 - Guns N' Roses - Led Zeppelin - The Rolling Stones Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Trance: Ferry Corsten Armin van Buuren Markus Schulz Johan Gielen Cosmic Gate (hardtrance) Blank & Jones DJ Scot Project (hardtrance) Kai Tracid (acid trance) Mauro Picotto Paul Van Dyke Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hvilke metal/heavy rock band liker du da?jeg kan anbefale: Iron Maiden System of a Down Rammstein Nightwish Old Mans Child the Kovenant Guns'n'Roses Queene bare skikklig god kvalitets musikk! er bare 1 trance sang som er bra: dj di**hedz - suck my d**k seriøst! den er kul Fin blanding Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Prøv: Red Hot Chili Peppers 10cc Pink Floyd Jimi Hendrix The Beatles Guns 'n Roses Noen av mine favoritter ihvertfall. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Tool The Killers The Doors Steve Vai Joe Satriani Pink Floyd Interpol Led Zeppelin The Who Mange av dere er fryktelig linære. Metallica,Iron Maiden, Nightwish osv.. Har ALDRI hatt sansen for de. edit: Tool er saker. Anbefales. Endret 18. januar 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Da setter vi en strek for den meningsløse diskusjonen. :!: :!: Fin blanding ikke bare fin, bra også! Lenke til kommentar
Averon Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Kan dessverre lite om trance, men "Within Temptation" (plate: The Silent Force) er et bra sted å begynne dersom man ikke er vant til Metal/Hard Rock og vil gi sjangeren en sjanse. Endret 18. januar 2005 av _Astron_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå