V-by Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg vil ha noe bra musikk, og lurer på om det er noen anbefalinger å få.. lik for det meste metal og trance og litt rundt der.. noen som har noen tips, og hvor jeg kan få tak i det.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) hvilke metal/heavy rock band liker du da? jeg kan anbefale: Iron Maiden System of a Down Rammstein Nightwish Old Mans Child the Kovenant Guns'n'Roses Queene bare skikklig god kvalitets musikk! er bare 1 trance sang som er bra: dj di**hedz - suck my d**k seriøst! den er kul Endret 14. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Metal - - Metallica - Iron Maiden - Megadeth - Guano Apes er mine favoritter Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Front Line Assembly, her er en sang fra skiva Epitaph: Everything Must Perish. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 takker, men jeg finner ikke: dj di*hedz - suck my d**k, noen tips på hvor?! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 er vel ikke smar å søke på djdickheadz heller så godt spørsmål har fått den av en kamerat jeg Lenke til kommentar
sixx Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 dimmu borgir-utrolig bra black metal band Hammerfall-power metal Iron Maiden-heavy metal Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hammerfall-power metal Stryk den og sleng heller på Manowar(som Hammerfall prøøøøver å kopiere men får ikke til ) (ikke alt for brutal)Metal/Hard Rock: System of a Down (Genial form for metal) Jorn (Power metal) Metallica (Thrash Metal) Rage Against The Machine (Rap Metal) Audioslave (Grunge, Hard Rock) Black Sabbath (God gammeldags metal) Black Debbath (Norsk Bluesbasert Riksysning) Nightwish (Power Metal, med symfoni) Dream Theater (Progressive Metal) Incubus (Alternative Metal) Nine Inch Nails (Industrial Metal) Tool (Noe helt for seg selv geniale saker) A Perfect Circle (Moderne Hard Rock) Apocalyptica (Cello Metal) Joe Satriani (Gitar Showoff) Deep Purple (70 talls hard rock) Led Zeppelin (70 talls hard rock) Judas Priest (Good 'old fascioned Metal!) HIM (Love metal ) Guns 'N Roses (hair metal) Lumsk (Folke metal) Litt røffere Metal: Slipknot (alternative metal, anbefaler først og fremst den nyeste platen deres) In Flames (Gøteborg metal) Arch Enemy (Gøteborg metal) Dimmu Borgir ("Snill" Symfonisk Black Metal) Borknagar (Prog/Folk Black Metal) Opeth (Prog Death Metal) Meshuggah (Prog Thrash Metal) Lamb of God (Thrash Metal) Chimaira (Thrash Metal) Otep (Thrashcore) Immortal (Black Metal) EDIT: Der skrev eg mer. Endret 15. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 The Mars Volta Black Debbath Immortal Og hvorfor ikke prøve litt punk? Refused Charta 77 Dia Psalma Bad Religion Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Dream Teather Nightwish Dominic (bare på nettet du finner cder av de....) R.E.M mer trenger du ikke! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 derja.. nå har je mye å gjøre framover.. hehe takker så mye Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Dominic (bare på nettet du finner cder av de....)R.E.M stryk disse så er jeg enig uansett! rem er ikke metal pop rock Endret 15. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Prøv: Norther Children of bodom In flames Metallica Hammerfall Freedom call Manowar Mortification - Metal crusade Endret 15. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
PoW Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Metal: -Metallica -Hammerfall -Soilwork -Evergrey -SOAD -In Flames Trance: (liker ikke trance, så jeg nevner sanger som funker) Boogie Pimps - Need Somebody to love (Steve Murano remix) Alice Deejay Ravers Fantasy Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Dream Teather Dream Theater!!! Ikke. Dream Teather! Men Dream Theater er veldig bra altså Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 er bare 1 trance sang som er bra:dj di**hedz - suck my d**k seriøst! den er kul Så hyggelig av deg å fortelle at all trance utenom én sang er bra til trådstarter, som faktisk påpeker at han liker trance. Er du musikkpoliti? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 musikkpoliti nei.. hva tar du meg for?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så hyggelig av deg å fortelle at all trance utenom én sang er bra til trådstarter, som faktisk påpeker at han liker trance. Er du musikkpoliti? Ja til musikkdiktatur! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 musikkpoliti nei.. hva tar du meg for?? Jeg siktet ikke til deg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg siktet ikke til deg hehe, jeg kan vel understreke at det er min personlige mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå