|Flame| Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Noen som kan være snill og forklare meg nøye hvordan ventliene fungerer å hvordan man bruker dem? Fatter ikke helt :razz: Må de stå horisontalt ellerno? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Bleed-oppleget skal være det høyeste punktet i vannsystemet. Du putter en slange i hver ende av det rette røret (Monteres vannrett). De to rørene som (skal) peke opp er til lufting/event. ekstern vanntank. _________________ Netopia-router my ass.. Jeg vil ha tilbake Cisco'n !!! [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-06-12 23:39 ] Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Høyeste punkt i systemet? Kan da ikke ha di høyere en radiatoren som jeg skal ha oppå? Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Er Fill-and-bleed ventiler bare til om man ikke har vanntank? Fant det nettop ut, tydeligvis noen newbies på #hardware.no som ikke kunne va de snakket om. Sa jeg trengte ventiler uansett, fattet ikke det. Jeg skal ha vanntank, så da trenger jeg ikke ventiler? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 nei, da trenger du ikke ventil Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Dessuten er det ikke nødvendig med hverken Swiftech fill 'n bleed eller vanntank! Jeg har en slange som går ut fra sirkulasjonen (T ledd), denne bruker jeg til lufting og etterfylling. Det er bare å fylle systemet før du setter alt sammen (under vann med andre ord). Ikke er det nødvendig å ha den/de på toppen heller, jeg bruker å ha min på bunnen og jeg har aldri luft i systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå