Gå til innhold

SE S700i og sms minne......

Xantix

Anbefalte innlegg

Er det virkelig slik at s700i har maks kapasitet på ca. 100 lagrede sms? Fikk en til jul og har vel ca snart 100 totalt, ca 40 i innboks og 40 i sendte meldinger, og får nå opp at 95% av plass til sms er brukt opp...... Kan ikke si annet enn at jeg begynner å bli lettere provosert over en del høyst sære ting i en så dyr mobil og ikke minst moderne med mulighet får minnekort på 128mb (bare dette er latterlig at den ikke har støtte for større kort). Helt utrolig at man ikke kan lagre på minnekortet, eller at den evt gjør det selv når det blir fult. Som sagt jeg hadde ventet mer av en så dyr og moderne mobil.

X.

vet ikke helt hva som er mulig med en firmware oppgradering jeg men minne umiddelbare ønsker ved en ny firmware:

1) Kunne lagre sms på minnekortet

2) Få antall tegn som er igjen når man skriver sms og ikke bare de 20 siste

3) Kunne søke på flere bokstaver, ikke bare en. Lang liste på f.eks t gjør at man må bla en del

4) At man kan lagre nr i en sms rett til adresseboka (har ikke fått til dette)

Kom gjerne med flere ting, hmm kommer til å lage en egen topic jeg på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg har ca 100 sms i min s700i og har nå måtte slette for å få plass til flere. har ca 50 i innboks og 50 i sendte så det er ikke plass til noen 1000++ i min mobil! Prøvde det du sa om å merke sms og velge lagre, men da bare lagrer den i sim kortet og dette er fult da jeg har hatt samme simkort i en del år og uansett ikke plass til noe særlig mer enn 12 meldinger tror jeg.... så hvordan har du klart å lagre på minnekortet eller få plass til mange tusen i innboksen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...