Joe DiMaggio Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kan noen hjelpe meg og finne akkurat de driverene jeg må ha på disketten min når jeg skal formatere/installere. Har EP-8RDA3+, har prøvd og laste ned fra siden til Epox men får det ikke til og fungere! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 http://www.epox.nl/english/support/drivers/other.htm Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Ja, de driverene som var på www.epox.no funka ikke..... men klarte og surre fram den gamle CD'en som fulgte med Det gikk som smurt! Ellers takk for hjelpen jarmo......... Endret 5. september 2008 av Sveinung Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Det fumket vist ikke Har nå prøvd med det som fulgte med hovedkortet og de nyeste driverene fra epox.com Hjelp meg! Lenke til kommentar
atlef Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Se på denne siden her og se om ikke den kan hjelpe. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Prøvde med driveren som MaD_DoG sa jeg skulle bruke....... Da får jeg opp denne melfingen: Kritisk feil Det oppstod en feil som hindrer installasjonsprogrammet i å fortsette Produktkatalogen ble ikke installert. Dette er en kritisk feil. Loggfilene for installasjonen inneholder mer informasjon. Trykk OK for og vise loggfilene for installasjonen OK (trykker) Systeminstallasjonslogg - (C:\WINDOWS\setuperr.log) Feil: Signaturen for og installere Windows XP Professional er ugyldig. Feilkoden er 57. Parameteren er feil ** Kritisk feil: Produktkatalogen ble ikke installert. Dette er en kritisk feil. Loggfilene for installasjonen inneholder mer informasjon. ** Lukk (Lukker) Maskinen restarter Betyr det at ikke driveren virket? Edit: Når jeg starter opp mskinen får jeg "Blue screen" STOP: d0000189 Unknown Hard Error Unknown Hard Error Endret 5. september 2008 av Sveinung Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har du kun en SATA disk ? ingen IDE.... Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Har du kun en SATA disk ? ingen IDE.... Har denne og denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå