smeboe Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er veldig fornøyd med MSI K8N Neo2 bortsett fra en NB vifte som bråker. Siden jeg har NV5 på 6800GT er det ikke plass til heatsink på NB istedenfor vifte. Hvis du er følsom for støy: Epox God plass til å fikle med NB kjøling + nForce3 Ultra http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=359314 Prøv deg du og Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Legger inn et godt ord for MSI K8N Neo2 Platinum eg. Som hånd i hanske for min 3500+ og 1GB Corsairbrikker. Ikke ett eneste problem så langt (et par mnd). Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 har selv 1 gb Corsair xl brikker. og har planer om å kjøpe Abit Av8 med Via chipsett. kom faktisk på 2plass tro det eller ei (med agp) ellers syns jeg Msi Neo2 fir er ett ganske bra kort. jeg trenger WOL og jeg kan ikke se noe specs på noen av nforce3 korta som har det. synd for meg. men da blir det Via K8T800 pro chipsett på meg. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kan ikke annet enn å anbefale MSI-kortet. Har kun hatt en dårlig erfaring fra før med MSI (745 Ultra elns), som streika. MSI K8N Neo Platinum klokker som en gud, klarer fint 302 fsb med HTT på 3x. Uten problemer. Fjellstabilt. Mulig man kan klokke lenger med andre bioser, men venter på offisiell før jeg gjør noe Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg vil også anbefale msi på det varmeste. aldri hatt noe problemer med de. unntatt da jeg hadde Msi k7 n2u Delta. men det viste seg å være min 1 gb Twinmos som ødela det. så jeg kan vell trygt si at mine msi kort har vært problem frie og overklokkings villige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå