PatSharpX Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har asus 6800GT 128MD, og jeg har ett lite problem! Det er rett og slett får "smuud"!!! Når jeg spiller eks cs og det kommer noen langt unna så ser jeg det ikke så godt! De glir liksom inn i bakrunnen! det er lett og slett får gladt og fint! Plz hjelp meg!!! Lenke til kommentar
mesh Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) ja, du har et problem. La oss håpe at norsklæreren din kan hjelpe deg *Advarsel utdelt* Endret 14. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) kanskje du må laste ned nyeste drivere. Edit: kan du vise oss bilde av dette? Endret 14. januar 2005 av Overdox Lenke til kommentar
viani Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 har samme kort jeg.. har ikke merket noe til akkurat det problemet Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Legg inn bilder eller forklar litt bedre så kan vi hjelpe deg! Hva slags skjermkort hadde du før? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Nå skal man ikke kaste stein i glasshus. Hvis man først skal pirke på skrivefeil så bør man jo passe på at man klarer å skrive riktig selv. Hvordan er driverene stilt inn? Dvs kjører de på kvalitet, balansert eller på ytelse? Endret 14. januar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Kan dessverre ikke legge ved et bilde.. fordi når jeg tar screenshot så legger bare den nederste delen av blide seg over reste, den legger seg oppå hverandre.. Det er ikke så lett å forklare, men kan ihvertfall ikke legge ved noe bilde dessverre! Det er sikkert mange skrive feil her også!!! helst ikke whine, men hjelp meg heller! Endret 14. januar 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Advarsel utdelt, to irrelevante innlegg er slettet. Har dere ingenting å bidra med bortsett fra personhets, finn et annet forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå