joda_321 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Mest dødtid. Var faktisk ikke så aktiv før 1 uke siden. Men det er så utrolig morsomt å lese alt pisset folk kan komme opp med, spesielt i Off-Topic delen. Delta i musikk-konkurranser +++. Også er det greit med litt hardware-relaterte ting når jeg har bru for det. Bare et klikk unna liksom.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Er her så jeg kan slippe løs all dummskapen min på dere. Ville ikke tatt seg ut om det kom fram andre steder... Så hva enn andre tror er jeg faktisk ikke så gal i virkeligheten Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kjeder meg en del, lite å gjøre til tider og da blir det fort masse masse innlegg Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg er egentlig ikke her. Bare later som... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg vet hvorfor jeg er her. Jeg er her for å stenge threads. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg