Gå til innhold

Hvorfor er dere så mye her?

Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det er så mange morsomme folk som spør om og gjør så mye rart. Ikke bare du.

For eksempel, "7 jenter vil ligge med meg", "kan jeg bruke en struts til framkomstmiddel", "når er det vanlig å miste jomfruen" (om du har en kan du miste henne utfor et stup, for eksempel, eller i et vannhull :) ), "har man minibankkort trenger man ikke penger" og mange flere.

:!:

Som du skjønner er du et kjempeviktig tilskudd til forumet. Ikke slutt og spør om slikt som du gjør!

Lenke til kommentar

Jeg er her fordi jeg finner det nyttig og interesant.

Jeg har lært utrolig mye i den tiden jeg har vert her, og hver gang jeg trenger hjelp, er det bare å spørre!

Jeg syns det er bra at man kan ha et sted å poste spørsmål og ellers annen nyttig informasjon, for så å få svar fra hyggelige og inteligente mennesker. :)

Edit: leif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Jeg er her fordi jeg finner det nyttig og interesant.

Jeg har lært utrolig mye i den tiden jeg har vert her, og hver gang jeg trenger hjelp, er det bare å spørre!

Jeg syns det er bra at man kan ha et sted å poste spørsmål og ellers anne nnyttig informasjon, for så å få svar fra hyggelige og inteligente mennesker. :)

Edit: leif

Word

Lenke til kommentar

Jeg er her så mye fordi jeg føler en sterk trang til å lese

gjennom aaaaalt sammen..... (en utrolig irriterende føelse egentlig får jo ikke tid til noe annet :( )

Jeg har også en ganske stor trang til å si min mening i de fleste saker,

og dermed irritere andre :p

også det som fargoth sa!

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Jeg heter Even og jeg er avhengig av audio delen på hw.no :cry:

seriøst: Mange greie og hjelpsomme folk, ihvertfall der jeg henger mest, på Audio, Musikk, Video, Søppel og Annet.

Tilbringer ikke så mye tid her heller da, bare når jeg har masse dødtid på kvelden og sånn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...