Mr team Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Er utrolig utålmodig etter en test av denne mobilen!!! Er egentlig SE fan, ikke besatt riktignok-men Nokia er ikke min greie for å si det slik... stikkordet er kvalitet! Så prøvde jeg en Samsung D500 i byen idag... utrolig åpnings-mekanisme og ikke minst skjerm, men dette var jo egentlig forventet, man får kvalitet med dette merket... og lynraskt kamera-wow!!! Noen som vet om en test av denne mobilen? Eller når amobil får fingeren ut av 2'ern?!? Hilsen desperat K700 bruker Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Dette får du svar på i 'tilbakemeldinger->amobil.no'-kategorien, her på forumet. Eksisterer allerede en tråd der om akkurat det samme faktisk http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=351867 D500 står øverst på prioriteringslisten, og skal testes så snart vi har fått oss et eksemplar fra Samsung. Regner med vi skal ha noe på plass begynnelsen av januar. - Når det gjelder tråder om D500 så finnes det nok å velge å vrake i også, så min oppfordning blir at du kan søke... Lønner seg å søke før man poster, raskere svar hvis noen har spurt om akkurat det samme og mindre hodebry for alle deg som bruker. Men du er da selvsagt fri til å spørre om det er noe du lurer på - Da mistet tråden litt mening, var også feilpostet, og vel- du har nå nok info til en god del surfing - så denne stenges Ha en fortsatt fin fredags kveld. Endret 14. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg