2slow4u Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har en i familien som bor i San Fransisco.. Hun kommer hjem første uka i feb.. Har funnet meg nytt batteri + ny dvd brenner på ebay.com til min Dell Latitude c810.. Begge deler der kom på ca. 800 NOK levert til henne på deres adresse.. Det er vel billig? Er det noe man skal passe på anng. kjøp "from the state"? Toll er vel ikke noe problem siden hun tar det med seg i bagasjen sin? Kan jo si det er deler av et flyttelass!!! På forhånd Takk!!! Mvh 2SLOW4U Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Toll skulle vell være greit. Eneste er vel om det skulle være noe feil på et av produktene, og eller feil leveranse, da kan det bli litt knoting. Men det går nok bra skal du sjå Lenke til kommentar
iacob Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har en i familien som bor i San Fransisco.. Hun kommer hjem første uka i feb.. Har funnet meg nytt batteri + ny dvd brenner på ebay.com til min Dell Latitude c810.. Begge deler der kom på ca. 800 NOK levert til henne på deres adresse.. Det er vel billig?Er det noe man skal passe på anng. kjøp "from the state"? Toll er vel ikke noe problem siden hun tar det med seg i bagasjen sin? Kan jo si det er deler av et flyttelass!!! På forhånd Takk!!! Mvh 2SLOW4U Har nettopp kjøpt en ekstra rambrikke på 256mb til 20usd til min maskin på ebay. Er veldig spent på åssen det kommer til å gå. Det var jo veldig bbbillig. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Trådstarter: Ingen problem De kan faktisk sende dette til deg moms-fritt også. Så lenge verdien er under 1000NOK er det momsfritt, såfremt pakken merket "gift", og da det er familien din som sender dette til deg, er det jo "gift" også. Man skal være litt forsiktig med å kjøpe adaptere (stikkontakt ting) fra statene, da de har litt anderledes kontakt, og kjører på 110V. Heldigvis er de aller fleste amerikanske adaptere kompartible med både 110V og 230V, så man trenger bare en liten USA->Norge-kontakt mellom stikkontakten og adapteret. Endret 16. januar 2005 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå