Gå til innhold

Nytt batteri + dvd-brenner fra Usa?

2slow4u

Anbefalte innlegg

Har en i familien som bor i San Fransisco.. Hun kommer hjem første uka i feb.. Har funnet meg nytt batteri + ny dvd brenner på ebay.com til min Dell Latitude c810.. Begge deler der kom på ca. 800 NOK levert til henne på deres adresse.. Det er vel billig?

Er det noe man skal passe på anng. kjøp "from the state"?

Toll er vel ikke noe problem siden hun tar det med seg i bagasjen sin?

Kan jo si det er deler av et flyttelass!!!

På forhånd Takk!!!

Mvh

2SLOW4U

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en i familien som bor i San Fransisco.. Hun kommer hjem første uka i feb.. Har funnet meg nytt batteri + ny dvd brenner på ebay.com til min Dell Latitude c810.. Begge deler der kom på ca. 800 NOK levert til henne på deres adresse.. Det er vel billig?

Er det noe man skal passe på anng. kjøp "from the state"?

Toll er vel ikke noe problem siden hun tar det med seg i bagasjen sin?

Kan jo si det er deler av et flyttelass!!!

På forhånd Takk!!!

Mvh

2SLOW4U

Har nettopp kjøpt en ekstra rambrikke på 256mb til 20usd til min maskin på ebay. Er veldig spent på åssen det kommer til å gå.

Det var jo veldig bbbillig.

Lenke til kommentar

Trådstarter: Ingen problem :) De kan faktisk sende dette til deg moms-fritt også.

Så lenge verdien er under 1000NOK er det momsfritt, såfremt pakken merket "gift", og da det er familien din som sender dette til deg, er det jo "gift" også.

Man skal være litt forsiktig med å kjøpe adaptere (stikkontakt ting) fra statene, da de har litt anderledes kontakt, og kjører på 110V. Heldigvis er de aller fleste amerikanske adaptere kompartible med både 110V og 230V, så man trenger bare en liten USA->Norge-kontakt mellom stikkontakten og adapteret.

Endret av Vaffelkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...