sitelux Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Tittelen sier vel alt selv. Skal installere Xp på nytt og må få lagret instillinger og spesielt mailen. Noen som vet hvordan jeg får gjort det? Endret 14. januar 2005 av Stian87 Lenke til kommentar
experten Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 instillingene er jo ikke noe farlige, men mailen bør du kunne få tak i på et vis.... har du prøvd å søke i google eller no a? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har prøvd hjeøpe sidene til thunderbird, men det ga ikke noe hjelp. Har funnet folderen det ligger i men vet ikke om jeg bare kan kopiere de filene Lenke til kommentar
Legion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 mail og innstillinger ligger i profilkatalogen. ta vare på denne og kopier tilbake etter reinstallering C:\Documents and Settings\<bruker>\Application Data\Thunderbird Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 ok, fant den mappa.... fant. bl.a inbox mappe på fler MB.... Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 ok, fant den mappa.... fant. bl.a inbox mappe på fler MB.... Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Oisann... her ble det visst trippelposting. En admin kan godt slette denne og den over Endret 15. januar 2005 av Stian87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå