Neptun_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ja. Bla bittelitt nedover på underholdning så dukker det opp. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 De annonserer for serien flere steder på nett-tv, så å finne det er ikkeno problem Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 KLM er best Noen som har sett de dramatiseringene av nasjonalromantiske bilder?? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 KLM er best Noen som har sett de dramatiseringene av nasjonalromantiske bilder?? Nå var vel det strengt talt Trond Kirkvaag solo i "Showtalk", men ja! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 KLM er best Noen som har sett de dramatiseringene av nasjonalromantiske bilder?? Nå var vel det strengt talt Trond Kirkvaag solo i "Showtalk", men ja! De har blitt vist der, ja - men alle er med på sketsjene Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) De har blitt vist der, ja - men alle er med på sketsjene Å? I Showtalk har Trond Kirkvaag jobbet sammen med andre folk. Har aldri sett noe til Knut Lystad eller Lars Mjøen på rulleteksten, bare de andre man ser... Uansett; jeg har sett alle Brødrene Dal-episodene hittil, og synes faktisk det har vært ganske morsomt, selv om de gamle kanskje kan virke bedre. Men det er jo gøy å se de litt eldre Brødrene Dal løpe rundt i et annet noe merkelig oppdrag... KLM og Brødrene Dal er genialt! Endret 22. februar 2005 av Oleway Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) De har blitt vist der, ja - men alle er med på sketsjene Å? I Showtalk har Trond Kirkvaag jobbet sammen med andre folk. Har aldri sett noe til Knut Lystad eller Lars Mjøen på rulleteksten, bare de andre man ser... Uansett; jeg har sett alle Brødrene Dal-episodene hittil, og synes faktisk det har vært ganske morsomt, selv om de gamle kanskje kan virke bedre. Men det er jo gøy å se de litt eldre Brødrene Dal løpe rundt i et annet noe merkelig oppdrag... KLM og Brødrene Dal er genialt! I det bildet som heter Bonderomantikk elns er værtfall Lars Mjøen prest..... Og alle tre er med i det der de spiser ute i skauen..... Den nye serien er morsom ja Endret 19. mars 2005 av Dark Knight Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det er siste episode av den nervepirrende sesongen av brødrene dal, Føøølg mee!! Vil de klare oppdraget? Begynner nå! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Haha. Det hvelvet som ble sprengt ut...verste jeg har sett :!: Åja....FåFUGL-knappen Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Universet!!! Et sted der sjerner og *dunk* :!: Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Haha. Det hvelvet som ble sprengt ut...verste jeg har sett :!: Åja....FåFUGL-knappen Hva er det du forventer av norsk lavbudsjetts tv? Dette er ikke Hollywood. Eksplosjonen var da ikke så elendig til norsk å være. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Haha. Det hvelvet som ble sprengt ut...verste jeg har sett :!: Åja....FåFUGL-knappen Hva er det du forventer av norsk lavbudsjetts tv? Dette er ikke Hollywood. Eksplosjonen var da ikke så elendig til norsk å være. Hehe. Var ikke det jeg mente. Forventet ikke noe mer heller jeg. Det var bare utrolig bra :!: Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sitter og ser på Spektralsteinene nå.. Ene "trebordet" er laget av isopor :!: Og den butikken der de har alt(utenom bensin) er konge :!: :!: "I vår avdeling i fjerde etasje for flesk og filt har vi i dag følgende tilbud: Flesk og filt" :!: "Dessuten gratis kaffe til alle som nekter å betale den" :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sitter og ser på Spektralsteinene nå.. Ene "trebordet" er laget av isopor :!: Og den butikken der de har alt(utenom bensin) er konge :!: :!: "I vår avdeling i fjerde etasje for flesk og filt har vi i dag følgende tilbud: Flesk og filt" :!: "Dessuten gratis kaffe til alle som nekter å betale den" :!: Noe så konge. :lol: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 finnes det et sted som man kan se de eldre episodene. f.eks ep. 7 Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 De finnes vel på nrk nett-TV? Hvis ikke kan du jo kjøpe DVD-en som kom ut rett før påske. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg digger brødrene dal!! og grums er tøffest!! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hugsar når eg var mindre og såg på episodar. Var litt skremt, redd av og til Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 på nrk.no fant jeg bare den nyeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå