Bandidos-Pelle Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Før jeg ser episoden - var dagens episode bra? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nei, ikke spesielt... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Syns den var bra jeg TSP - Men det er meg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Tja, dårligste hittil mener jeg da - men det er kun fordi de "ungdommene" der var med 5min mer enn forrige gang. Usj så jeg misliker de :/ Er tho et par gode poeng, og den må sees uansett Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg tror jeg endelig har lagt fra meg alle forventingene og snudd det til at det sikkert ble dårlig. Og på den måten ble litt positivt overasket. Synes det har tatt seg så vidt opp. Og kanskje det tegner godt for de neste episodene. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Naken dame i Brødrene Dal! Synes episoden var bra jeg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Haha! Så den nå! Holdt på å le meg fillete av han karen på stylter på "audisjonen" (audition). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Teit show, ihvertfall idag. Jeg har aldri sett det før, kanskje det har en viss nostalgi-verdi for folk flest. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jepp, som jeg selv har tippet på tidligere i tråden tror jeg nok ikke dette er noe for nye seere Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Da er det igjen Brødrene Dal party snart , men hva skjedde forrige gang? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 det er det. har akkurat slengt over en big one. forrige gang: Mette mari ble kidnappa De møtte tordensskjold og kaptein sabelsann. De så gamasjene til Karl Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 I dag fant de ut både hvor gamasjene var og hvordan karl den 12e døde! Artig får en si Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Døden til Karl XII var veldig vittig! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er fornøyd med dagens Brødrene Dal ingenting til mette marit og de. Og det var artig å se på idag, bl.a. Det med "hundene" -Hvorfor har du to førerhunder -Jeg er blind på begge øyna vettu? -Åja selvfølgelig, er helt dust jeg Men det jeg lo mest av, var slutten i dag da! Anne Cath Vestly ( ) som forteller: Genialt. Det er en hyggelig, snill og koselig gammel dame det , leste mye knerten før (eller jeg ble nå for det meste lest for ) TSP Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 husker også jeg hørte på de knertenkasettene så det var artig. også var det jo kul hunderase brødrene dal-mantinere Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Nå skal jeg se Brødrene Dal på nett-tv, Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ligger episodene på NRKs nett-tv? Hmm, jeg finner ikke dem :/ *prøver å finne ut når reprisen er* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 ligger på nett-tv - underholdning. eller var det nett-tv - barn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå