Gå til innhold

Brødrene Dal i morgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en topp episode ja :love:

Har vært fan av brødrene Dal fra dag en :thumbup:

De er jo bare geniale fordi de lager noe helt utenom det vanlige,

Der liksom alt går ann. De vet hele manuset, men samtidig ingenting :dontgetit:

Det er jo bare genialt.

Og fortellerstemmen er jo bare prikken over i-en han er jo helt rå i den rollen,

(hva-han-nå-heter-til-vanlig)

 

Spesialeffekter: Ja :ermm: ( :blush: ) det hullet i demningen med vannet tytende ut, var vel ikke noen av de beste spesialeffektene jeg har sett,

men jeg tror faktisk de har gjort det sånn med vilje(?)

 

Humoren: Er det absolutt ikke noe å si no på :yes: ( :!: *lo så jeg grein*)

 

Mimring: Husker spesielt en duppedings som de hadde,

nemlig det teltet :thumbup: . Et sånt ville jeg også hatt.

*finne opp*

 

Tror jeg forresten må finne opp noe som gjør at jeg kan

spole meg frem til neste lørdag også :yes: !

 

TSP :cool:

Lenke til kommentar
Spesialeffekter: Ja :ermm: ( :blush: ) det hullet i demningen med vannet tytende ut, var vel ikke noen av de beste spesialeffektene jeg har sett,

men jeg tror faktisk de har gjort det sånn med vilje(?)

 

Spesialeffektene er jo en del av sjarmen. Det skal nok være sånn ja ;)

Synes det var en kjempebra episode. Gleder meg til fortsettelsen.

Brødrene Dal har alltid vært morsomt, og vil alltid være det. :D

Lenke til kommentar

Å se Brødrene Dal igjen var jo bare konge!!! :D har gledet meg til dette helt siden det ble annonsert at innspillingen av en ny serie en gang på våren ifjor... Og jeg synes de levde helt opp til forventningene!

 

Det eneste jeg savnet littegrann, var det absurde og litt mystiske/skumle fra de gamle seriene...

 

BTW. Oppfinnelsene er jo bare helt geniale :!:

Lenke til kommentar
Syns den første episoden var heller tam og kjedelig. Ventet bedre av den gjengen der :shrug:

Man skal ikke trekke for mye konklusjoner ut fra første episode tror jeg. Hjulet kommer jo først i gang ordentlig etter noen dreininger.

 

Jeg syntes den var ganske patent. Noen av vitsene var dratt litt vel langt ut for min del, og at skuespillerne var fra Jul I Blåfjell ga litt blandede vibber, men jeg merker at humoren og kreativiteten fortsatt er der, så jeg tror det kan bli bra.

 

S,

Lenke til kommentar

Niks, helt gratis, men man må vel registrere seg med brukernavn og passord. Er jo tross alt NRK det er snakk om, man blir ikke nedspamma av dem ihvertfall.

 

Første episode var et gledelig gjensyn med Dal-gjengen. Husker godt da jeg var liten og så de første episodene. Spesielt der de padler opp elva i Elvegris. Der var det mye skummelt syns jeg.

 

PS! Når de drev og slo opp "hjerne" på "g" og "j", var det noen som la merke til navnet på leksikonet?

 

Jyldendal... :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Syns den første episoden var heller tam og kjedelig. Ventet bedre av den gjengen der :shrug:

De første episodene har vel egentlig ikke vært så veldig morsomme i de forrige Brødrene Dal-seriene heller, så jeg tror at det kommer til å bli mye bedre etter hvert. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...