Gå til innhold

Brødrene Dal i morgen


Anbefalte innlegg

Heh, jeg blir faktisk *veldig* forbauset dersom det blir bedre enn dette. Altså, jeg elsket episoden, men jeg syntes jo selv at det var mye der som rett og slett bare ikke er min type humor. "Mørkeregning". Slikt man spøkte om den gangen den første sesongen ble lagt. Jeg tror ok at den stilen de har lagt opp til nå vil følge gjennom hele sesongen.

 

Nei, denne serien er for fansen, og så absolutt ikke for nye seere. Tror nå jeg da. Men klarer en å finne seg i at ikke all humoren er up-to-date og ikke forventer at en skal sprutle gjennom alle episodene er serien faktisk genial da.

 

Eneste jeg virkelig har å utsette var at jeg ikke likte disse parodiene på andre filmer. Greit nok, sikkert noen som likte de og jeg sa akkurat at jeg ikke bør forvente meg å like all humoren, men jeg syntes rett og slett bare ikke at de klippene var særlig "Brødrene Dahl"-aktige. Er ikke det jeg forventet. Føles ut som om de er lagt inn for å prøve å dekke et bredere spekter av massen, og dermed greier man å lage noen klipp som bryter med stemningen noe voldsomt.

 

For de som ikke husker helt hva jeg snakker om så tenker jeg da helst på hun "oppfinner-dama" (Dårlig skuespill btw, og ikke på samme måte som resten av gjengen) som skulle være Bond's Q, og når fortelleren satt på stolen på kjøkkenet. (Salmer fra kjøkkenet, genial film forresten). I tillegg var det denne Big Brother-greia hvor da de selvsagt måtte ha med regissørene eller hva det nå var derfra. Utrolig teit og en helt annet humorstil følte jeg.

 

Håper at de gir seg med disse filmreferansene og heller bare serverer "orginal" Dahl-humor fremover. For episoden var helt klart fantastisk og jeg MÅ bare se videre :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det på tide å sette seg godt til rette i godstolen... :love:

...og lese en god bok :p

 

Neida, nå er det på tide å gjøre seg klar for godstol :grin:

 

Trådstarter: Emnefeltet bør forandres....

 

:love: Brødrene Dal :love:

 

TSP - Brødrene Dal = :lol:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Dagens episode var Elendig.

Lo såvidt et par ganger,

Den ble bedre mot slutten da. Kult at de filmet et modell-tog som kjørte, istedet for et ekte et
Jepp, muligens det beste i denne episoden :huh:

 

Forrige episode var mye mye bedre.. :hm:

Merkelig..synes akkurat motsatt. Denne episoden var en stor oppsving i forhold til forrige

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva jeg skal si.

Tragisk skuespill av alle biskuespillerne, som egentlig ikke kan kalles skuespillere. nesten Hotel Cæsar standard :sick:

 

Tror nok denne serien kommer til å bli en nedtur fra de gamle gode..

ja, norsk skuespill har hatt en nedtur når det gjelder å få til den realistiske følelsen. Det blir som Hotel Cæsar, ja. :!:

 

Det at de filma modelltog var råtøft da. :D

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva jeg skal si.

Tragisk skuespill av alle biskuespillerne, som egentlig ikke kan kalles skuespillere. nesten Hotel Cæsar standard  :sick:

 

Tror nok denne serien kommer til å bli en nedtur fra de gamle gode..

ja, norsk skuespill har hatt en nedtur når det gjelder å få til den realistiske følelsen. Det blir som Hotel Cæsar, ja. :!:

 

Det at de filma modelltog var råtøft da. :D

Jeg tror ikke de prøvde å få til en realistisk følelse her.

 

Men synes ellers at spøkene er bra tamme, eneste jeg hadde litt sans for var det at de slang på den dårlige tog "effekten", istedenfor å bruke ordentlige bilder.

Lenke til kommentar

Syntes selv denne episoden var litt dårligere enn den første, men bryr meg fint lite. Kvaliteten på enkeltepisoder er ikke viktig, det jeg ser på er den totalte kvaliteten til hele sesongen. Greit nok, denne var kjedelig, men neste blir sikkert bedre igjen og så jevner det seg nok ut som en bra sesong :)

Lenke til kommentar

Syns ikke at dagens episode var noe særlig nei,

var litt tamt, men fortelleren er den gode gamle ihvertfall ;) og brødrene!

Syns ikke det var noen "høydepunkter" i dag.

Syns det var morsomt når fortelleren stoppa når hu dama satt i telefonen,

og dermed snakka om at han gjerne skulle sagt følg med i neste episode og sånn,

men at han ikke kunne fordi det var 10 minutter igjen.... :roll:

 

Men jeg har tro på at de kan bli mer morsomt etterhvert,

de bruker bare litt lenger tid på å nå toppen denne gangen...

 

Det er 10 episoder, og vi har sett to (for de som ikke visste det :D )

 

EDIT: Emig med deg Blib, så deg ikke før jeg hadde posta!

 

TSP :cool:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

I dag syns jeg Brødrene Dal var morsomt,

likte særlig den derre om han som smugla inn Brødrene

og han sa de tre siste "billetene" var de tre som gjemte seg under presseningen.

Og vakten som ble lurt trill rundt, også audition da for konger :lol:

Syns det var en meget god episode i dag.

 

Hva syns dere?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...