Dingot0m Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 I morgen begynner den nye serien om Brødrene Dal og mysteriet om Karl XII's gamasjer på NRK. Noen som skal se? Antar jeg kommer til å se ihvertfall. Har ikke sett Brødrene Dal siden jeg var liten Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Brødrene Dahl er konge! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Nei har du sett på fan...vi har en TV/FILM kategori her på forumet også? Nei hva er det du sier b-real? Har vi slikt på et hardware forum? Ja, vi har faktisk det. Ja men da beklager jeg..kan du flytte den for meg? Selvsagt kan jeg det Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Når begynner det da? *skal selvfølgelig se* Edit: Kjempe gramatisk feil! Endret 14. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Har litt lyst til å se, men jeg skal sannsynligvis ut i morgen (wtf?), så det blir nok ikke til det. Likte det når jeg var liten. KLM. Hei, b-real ;** (please show mercy) Endret 25. september 2006 av b-real Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Det begynner 19:55. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Det må jo bare ses! Litt usikker på om det greier å måle seg med de tidligere seriene, men det får vi jo se i morgen. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Liker tittelen ihvertfall. "Mysteriet om Karl XII's gamasjer" :D Endret 14. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Kult digger dem.. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Tøøft, må se det ja hehe! Det er repriser fra de gamle seriene? ja? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Neiii, les da. Det er en helt ny serie. Aldri vært vist før. Lenke til kommentar
-ronnyj- Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 håper bare jeg ikke blir skuffa.. er jo ikke sikkert jeg synes det er like morsomt nå lengre.. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Neiii, les da. Det er en helt ny serie. Aldri vært vist før. Flott Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Hva klokke begynner det? *skal selvfølgelig se* :!: Back to topic: Brødrene Dahl er geniale! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) *skamme seg over den gramatiske skrivefeilen* Dette kan bli et bra nostalgisk møte med barndommens helter ja! Edit: skammer meg nå over skrivefeilen. Endret 14. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Gleder meg også stort, selv om det blir videospilleren som må se den for meg. Så håper den bare husker innholdet så jeg får tatt en titt på den på søndag. Men må vel innrømme at egentlig så er ikke forventningene mine så veldig store. Husker den atlantis greia ikke nådde opp til de to tidligere (spektralsteinene og jakten på professor drøvel) som jeg så når jeg var liten. Mulig at det ikke har noe med at den siste var dårligere, men at jeg var eldre. Men skal bli morsomt å finne ut ihvertfall. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Dette blir stort, har alltid vært meget stor fan av Brødrene Dal, og dette topper vel kaka. Selv om jeg ikke regner med at den er like bra som de forrige, så er det jo uansett en viss "spirit" over det hele. Looking forward to it Lenke til kommentar
lobster Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Synes første episode var veldig bra. Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 ARGHARGHARGH! Selvfølgelig glemte jeg den! Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Bra denne,ja. Behøver ikke være 5 år for å like Brødrene Dal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå