KristianF Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Heisann.. Ser ut som jeg har fått et problem med at jeg får en feilmelding hver gang jeg går utav Internet Explorer. Sånn ser den ut : Instruksjonen i "0x01a84d7b" refererte til adresse "0x00000000". Minnet kunne ikke være "read". Klikk OK for å avslutte programmet [ OK ] Hva kan det være som er gale? Har nettopp formatert og lagt inn windows på nytt.. det kom noen dager etter formateringen.. og plis ikke kom med komentarer som "Bruk opera, firefox" o.l. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har fått den feilmeldingen selv, men det var før. Husker ikke hva det stod. Men om du husker det, søk på google.no etter feilmeldingen, finner ofte masse da, siden det er Windows relatert Søk etter "0x00000000" Jeg må bare: Det er mange sikkerthetshull osv i IE. Anbefaler deg iallefall å forsøke Opera, Firefox, Netscape elns. (Beklager). Lenke til kommentar
lasus Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Heisann.. Ser ut som jeg har fått et problem med at jeg får en feilmelding hver gang jeg går utav Internet Explorer. Sånn ser den ut : Instruksjonen i "0x01a84d7b" refererte til adresse "0x00000000". Minnet kunne ikke være "read". Klikk OK for å avslutte programmet [ OK ] Hva kan det være som er gale? Har nettopp formatert og lagt inn windows på nytt.. det kom noen dager etter formateringen.. og plis ikke kom med komentarer som "Bruk opera, firefox" o.l. Explorereen synst eg ikkje er så stabil,for tilslutt gidde eg opp exploreren og gjekk øve te firefox(den har eg aldri fått problem mee) Helsing meg Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 fant ingenting på google.. Men får vel nesten se om jeg gidder å prøve firefox da.. Men har hørt at ikke alle sider støtter firefox .. stemmer det? Gidder dere kansje å fortelle negative og positive ting om firefox? Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Noen har giddet det før HER Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har du lastet ned alle oppdateringer fra MS ? Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Firefox her.. veldig fornøyd. 0 pop-ups Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 vil bare si at jeg bruker firefox nå.. er greit nok, men er en del som ikke funker i firefox som funker i IE.. men feilmeldingen får jeg når jeg går utav FireFox også.. og når jeg gå utav nesten alle programmer.. det blir nesten værre for hver dag.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 da er d høyst sansynlig ikke IE/fireFox sin skyld hvertfall har du vært å plukket inni PC'n i det siste? kansje flyttet en ledning? Lenke til kommentar
Abit Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har vært borti lignende problemer selv. Tipper en reinstall fikser det hvis du ikke vil grave mer i det. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) da er d høyst sansynlig ikke IE/fireFox sin skyld hvertfall har du vært å plukket inni PC'n i det siste? kansje flyttet en ledning? har ikke plukka noe seriøst inni i det siste nei.. hvordan det? Kansje det hjelper å støvsuge litt inni pc'en? dekselet står av hele tiden, så samler seg en del hår / støv der inne.. Abit : Jeg hadde problemet før jeg formaterte, men jeg hadde det fortsatt når jeg la inn windows på nytt også.. gjorde en sjikkelig formatering av c disken.. ikke hurtig.. Endret 17. januar 2005 av Stealth- Lenke til kommentar
masoval Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Problemet kan komme hvis du bruker xfire og netlimiter. Flere tråder med ganske utfyllende informasjon om dette på forumet til xfire feks http://www.xfire.com/xf/modules.php?name=F...ewtopic&t=11896 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Ich weis das løsning. Trykk KJØR, skriv så MSCONFIG. Deaktiver alle tjenester. Start maskinen på nytt. Så bruker du et program ved navn TuneUp utilities. Defragmenter registeret, start på nytt og problemet er ute av verden Edit: Du må selfølgelig aktivere alle tjenester igjen Endret 30. januar 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 vill anbefale opera jeg da.. da bruker jeg en del funksjoner som jeg ikke har funnet i andre netlesere, som økter og sånt. litt mindre bøgs i opera en i firefox syntes jeg.. er du student skal du vist få reklamefri opera uten å betale for det også =) .. Lenke til kommentar
Thbjo1 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har hørt om mange som sletter " feilmelding " senteret..men hvet ikke hvordan du gjør de da Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Fikk samme feilmelding selv for en stund siden. Slettet X-Fire, Exeem, Microsoft Anti-spyware, og la inn igjen MSN 6.2 i stedet for 7.0 beta, så ordnet det seg. Du får selv prøve hvilket av programmene som gjør at denne feilmeldingen kommer opp. Gidder ikke sjekke det jeg, har ikke bruk for noen av disse programmene Et av de var det tydeligvis som skapte problemer Edit: Fikk slik som deg feilmeldingen da jeg gikk ut av mange forskjellige programmer. Endret 30. januar 2005 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå