Re-Offender Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Ikke nok med at elementet var vanvittig stort.. men åpningen den skal spille ut gjennom er jo også enorm elementet er bare halvparten så stort som det som er i ALS Forstørret hullene med dremel og 1,2mm bor, ga god effekt.. modden vises heller ikke.. tipper det ga meg 10% extra med lyd sånn rent objektivt i lyttetest Endret 14. januar 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
gogodidi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 det beste man kan gjøre når noe går galt, er vell å dele det i mange biter Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) det beste man kan gjøre når noe går galt, er vell å dele det i mange biter ..ikke noe for meg nei.. tør ikke skru opp eller tukle med ting jeg har kjøpt jeg er av typen som er redd for at noe skal gå galt og at jeg ødelegger ting.. Foreldrene mine var så fortvilt en periode fordi jeg skrudde opp alt mulig rart at de pleide å dra med seg hjem defekt utstyr jeg kunne "leke" med.. men lært mye av det? ja! Simen1 og jeg satt og loddet på elektronikk allerede i 6.klasse.. hehe Simen1 hadde også 220Volt leken.. ingen som kunne holde fingrene i en 220Volt krets lengere enn den gutten! Endret 14. januar 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Simen1 og jeg satt og loddet på elektronikk allerede i 6.klasse.. hehe For ikke å snakke om da vi lagde basoka/kanon eller den gangen vi elektrolyserte ut hydrogen for å lage brannballong... Var ikke det i 6-7. klasse det også? PS. Gøy når ArticOC tok fingeren på tennpluggen og prøvde å starte... Jaja.. sånn går no dagan.. Tilbake til tema.. Er hullene mellom elementet og "basskassa"? Eller bare rett inn i PC'n? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Simen1 og jeg satt og loddet på elektronikk allerede i 6.klasse.. hehe For ikke å snakke om da vi lagde basoka/kanon eller den gangen vi elektrolyserte ut hydrogen for å lage brannballong... Var ikke det i 6-7. klasse det også? PS. Gøy når ArticOC tok fingeren på tennpluggen og prøvde å starte... Jaja.. sånn går no dagan.. Tilbake til tema.. Er hullene mellom elementet og "basskassa"? Eller bare rett inn i PC'n? Det var i 7.klasse med den bazookaen.. Tennplugger/12000Volt er ikke godt On topic: Hullene er mellom elementet og frontpanel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå