Re-Offender Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Fikk akkurat Intel 2915 A/B/G kortet mitt, akkurat installert det i en 1557 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ehh , mulig jeg ikke har føllt så veldig nøye med på centrino merkede , men hva er bedre med Centrino2 wlan kort ? Har selv AMD64 så P-m har ikke vært første prioriteten Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Ehh , mulig jeg ikke har føllt så veldig nøye med på centrino merkede , men hva er bedre med Centrino2 wlan kort ? Har selv AMD64 så P-m har ikke vært første prioriteten bruker litt mindre strøm + at den støtter 5GHz (802.11a) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) og \G er 2.4 om jeg ikke tar feil ? mindre støm er jo bare konge da hva er det du måtte betale for den da ? Edit : Off topic : Sitti og opdatert sia de i 5 min men jeg ser ikke noe aktiviteter på noen av kamerane hehe , sitter et annet sted skjønner jeg , eller med laptopen på en statoil stasjon i mitt tilfelle møbel ringens 30mbit (sitter ikke der nå nei) Endret 14. januar 2005 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 og \G er 2.4 om jeg ikke tar feil ?mindre støm er jo bare konge da hva er det du måtte betale for den da ? Edit : Off topic : Sitti og opdatert sia de i 5 min men jeg ser ikke noe aktiviteter på noen av kamerane hehe , sitter et annet sted skjønner jeg , eller med laptopen på en statoil stasjon i mitt tilfelle møbel ringens 30mbit (sitter ikke der nå nei) ligger i sofaen på stua med lappisen nå (stuecam) med den forhatte 1557`en min.. kortet kostet meg 430kr.inkl.frakt Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Sjekk ut kjøkkenet før vi rydda tidligere i dag 6gutter i sammen kollektiv er ikke bra.. ikke bra Simen1 fra forumet har vært full mang en gang i denne kåken.. skulle sett han på nyttårsaften.. hihi Endret 14. januar 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) eneste negative jeg har å si om "centrino2" kortet er at driverne ikke virker helt gode enda.. men så lanseres jo ikke centrino2 før den 19.jan heller da.. kommer sikkert nye bedre drivere om kort tid Endret 15. januar 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå