alexanderopedal Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 heisann, har kjøpt meg ein fire-wire-kabel når eg fant ut at eg trengte dette for å lagre opptak frå kasseten til harddisken. men når eg "capture" og lagrer etterpå, blir det DRITDÅRLIG kvalitet, kan godt henda eg har gjort noko...eg laga vcd før eg fekk kabel, og då blei da god kvalitet. bruker medfulgt programvare til å overføre video - ulead video studio... noken som veit ka eg kanskje har gjort feil? da må jo gå ann å få like god kvalitet som eg fekk når eg brente vcd... Lenke til kommentar
andm Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg ble ikke helt klok på innlegget ditt, men uansett kan det være greit å få oppgitt litt flere opplysninger (kamera, system osv.)? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvis du ikke bruker rette instillinger så kan videoen bli rekomprimert mens den overføres og den taper kvalitet. Les bruksanvisninga. Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg husker ikke hvilke innstillingsmuligheter du har i Ulead video studio, men det bør være noe lignende DV PAL 720x576. Alternativt kan du laste ned prøveversjon av ScenalyzerLive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå