Hoppesagåsa Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Da har det skjedd for andre gang. Firefox 1.0 har igjen sletta mine bookmarks helt uten videre. Noen med samme erfaring? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Slette? Altså du finner de ikke igjen på bookmarks - mange bookmarks? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) De er søkk vekk, rett og slett. Har lett gjennom ~/.mozilla-firefox og ~/.mozilla forgjeves. Og ja, jeg hadde en god del lenker. Har mistanke om at det skyldes en ufrivillig reboot da jeg kom borti svenskeknappen på maskinen. Uansett burde ikke det få firefox til å flippe av den grunn. Endret 14. januar 2005 av Hoppesagåsa Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Dette skjer noen ganger, dersom FF for eksempel mo formodning skulle kræsje, eller ved en hard-shutdown av maskina mens FF er oppe osv. Derfor eksporterer jeg bokmerkene ukentlig. Det er ganske så lurt. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Er nok det som er grunnen. Ikke at jeg er noen stor programmerer selv, men det der er i såfall svært dårlig fra utviklernes side. Ihvertfall tatt i betraktning at firefox hos meg kræsjer minst to ganger daglig. Så da blir vel løsninga å kikke over til konkurentene. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvordan i all verden får du FF til å kræsje to ganger daglig? Uansett, det finnes backup-extensions som kan settes til å ta backup f.eks. hver gang du lukker programmet, om du er interessert i å fortsette å bruke FF. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Her er en beskrivelse av problemet hva kræsj anngår. Har gitt opp å løse det og venter på en forhåpentligvis mer stabil versjon neste gang. En extension som tar backup er kanskje tingen ja! Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er som de sier: Ekte menn tar ikke backup, men de gråter ofte.. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 harskjedd med meg gså et par ganger Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er som de sier: Ekte menn tar ikke backup, men de gråter ofte.. Gjett hvem som har fått erfare det :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå