N* Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 en kamerat skal klokke prossesoren sin i bios. jeg vet ikke hva han stiller på men hvis han stiller opp mer en det som er orginalt kommer det ikke bilde på skjermen men pcen går. da må han tilbakestille bios så funker det igjen men ytelsen er fortsatt orginal. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hmm...kva er det egentlig du spør om? Om han stiller FSB uhørlig høgt vil PCen kræsje, ja, men om hen setter den opp 5-10 eller øker multiplier med 0,5-1 så skal ikkje det forårsake kræsj. Endret 14. januar 2005 av zeph Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) hehe.. jeg glemte visst spørsmålet. hvorfor slokner den? han stiller ikke på fsb'en eller multiplyer men xp'en stiger. Endret 14. januar 2005 av N* Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 For å klokke _MÅ_ du stille på enten FSB eller MP. Og når du har gjort det, stiger XP'n som du kallte det. Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) trodde det jeg og. men han sier han ikke stiller på noe av det. edit: på noen hovedkort kan du få en meny slik som dette: xp1800 xp2000 xp2200 xp2400 osv... det er nok det han gjør.. det gjør sikkert det samme som å stille på fsb og multiplyer. der kommer nok misforståelsen fra. hvordan kan han klokke og få skjermen til å vise bilde? Endret 14. januar 2005 av N* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå