Dwalker Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hovedkortet finner tydligvis ikke min WD 200GB S-ATA disk. Har koblet til den "svarte" S-ATA1 tilkobling på hovedkortet. Noen andre som har problemer? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har du diskett med S-ATA drivere? Lenke til kommentar
qnstner Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg hadde det samme problemet igår bare at jeg har MSI K8N Platinum. Jeg måtte inn i BIOSen og enable S-ata 1 og 2. Til meg var det viktig at s-ata kablen sto i s-ata 1. Da fant maskina endelig harddisken og jeg fikk til å innstallere win xp Lenke til kommentar
ELR Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Stikk inn på Asus sin hjemmeside og last ned driver! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Den svarte tilkoblinga skal være Native, og derfor skal man ikke trenge drivere. Har du prøvd de andre sata portene? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Den svarte tilkoblinga skal være Native, og derfor skal man ikke trenge drivere.Har du prøvd de andre sata portene? Så dette kortet har native-driver? Lenke til kommentar
skyline Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Den svarte tilkoblinga skal være Native, og derfor skal man ikke trenge drivere.Har du prøvd de andre sata portene? Så dette kortet har native-driver? Jepp. Siden S-ATA delen en integrert del av chipsetet, og ikke add-on slik som på eldre hovedkort til AMD. Der var det Silicon og Realtek som leverte S-ATA støtte. Nforce 4 har innebygd S-ATA i chipsettet, på A8N SLI Deluxe er det i tilleg suplert 4 porter fra Silicon, totalt 8 S-ATA porter. Bruker man de som er native, så slipper man å bruke drivere. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Takk skal du ha! Må nok ta e titt i Bios jeg da, og få orden på dette. hehe, sånn kan det gå når man ikke følger godt nok med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå