funkweb Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hello.. Jeg bruker Dreamweaver stort sett til å lage internett sider, men jeg ser meg lei av å gå gjennom hele listen. Er det mulig å "skjule" deler av koden i DreamWeaver MX ? I så fall hvilken program gjør det? Emnetittel endret. Gjør emnetittel så beskrivende som mulig, i dette tilfellet er det greit å få med hvilken programvare det gjelder. PoleCat Endret 14. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvorfor vil du skjule koden? Har aldri hørt om et program som gjør noe så horribelt, ei heller tror jeg det finnes. Løsningen jeg anbefaler er å skrive strukturert kode, med innrykk osv, slik at ting blir lettere å finne fram i. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Mr.Berg.. så klart jeg skriver strukturert kode.. og den blir laaaaang...!! I tillegg syns jeg ikke det er horribelt å skjule deler av koden. Det ville faktisk gjøre ting lettere.. f.eks: <!-- main --> <table> <tr> <td>yoyo</td> </tr> </table> Jeg skulle ønsket jeg kunne gjøre slik: <!-- main --> <table>.....</table> <-- hvor jeg kunne dobbel klikke på denne så ekspanderte den som koden over..!!! see..!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå