Manoz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Når jeg prøver å starte den nye pc'n min får jeg ikke opp noe bilde på skjermen. Alle viftene surrer og går. Det lyser også forann og et grønnt lys på hovedkortet. Det kommer også en "piiiiiiiiiiiip" lyd om og om igjen. Noen som vet hva som er gale? Lurer også på hvilken vei System LED, power LED osv skal være? Hvilken ledning som er +5v osv? PC'n: ASUS A8N-SLI Deluxe AMD 64 3000+ N6600GT Geil 512MB RAM Thermaltake 560W PSU Random 80 GB harddisk Edit: Skjermen får ikke kontakt i det hele tatt. Den lyser ikke grønnt.. Endret 14. januar 2005 av Manoz Lenke til kommentar
glaserud Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 1. Har HKet ditt noen diagnosttikk-LEDs? (Står i så fall i manualen) Sjekk hva de sier. Noen HK har også dette som en egen bracket. 2. Sjekk i manualen din hva pipene betyr. 3. Koble fra alt som ikke trenger å være koblet til. Bruk kun; - HK - PSU - Powerknapp - Skjermkort - CPU - Minne (1 brikke hvis mulig) Dette for å eliminere flest mulig feilkilder. Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Det står ingen ting om pipelyden i manualen. Hvis diagnosttikk-LEDs er det samme som WARN_LED så er det en ja. Den lyser ikke når jeg starter. Eneste jeg har koblet til er et lydkort. skal prøve å ta det utav. Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 problem løst :) hadde satt i minne feil.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå