fly_fish Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har en Opel Ascona B 81mod som jeg vil style. Problemet mitt er at jeg finner ikke noen som har styling til bilen min. Har noen peiling på hvor jeg kan finne f.eks. (Styling kit, Frontlippe o.l.)? Lenke til kommentar
trra Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Har du sjekket med eikermotorshop? Mener å huske jeg så litt styling til acsona der for et par år siden. Hvis du skriver "styling til opel ascona B" som emnetittel så blir det enda bedre Endret 14. januar 2005 av trra Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 styling fra ascona 400, "rallybilene" er tøft. Men sikkert ikke så lett å få tak i. http://www.opel-classic.dk/Ascona%20B/R400luxus.jpg Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) her kan du få kjøpt frontspoiler og sideskjørt... Men ikke finn på å kjøp bakfangern, den ser jo ikke ut! Ellers kan du kanskje få han her til å støpe front-sportspoiler til deg... (ligger under selges) Men gamle ascona'n gjør seg best uten for mye plast da Endret 23. januar 2005 av CSSSK Lenke til kommentar
klutn Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) hei.. jeg hadde en ascona b for et par år siden.. jeg brukte en bmw e36 fanger foran... ble kult Måtte varme opp hjørnene for å få en litt rettere kant rundt. den ble litt for lang, skulle egentlig kappe den på midten for å korte inn 2-5cm, men gadd ikke dette da jeg skulle bytte bil om ikke så lenge. Endret 15. mars 2005 av klutn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå