Jarmo Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Noen som vet hvilket kort har gode signal-egenskaper i kjellerrom med en del armeringsjern og betong i veggene ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Her var det liv, ser jeg....... Lenke til kommentar
korny Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 du kan jo ta et super G kort. den skal ha størst rekevide. hvis ikke det er nok kan du kjøpe en bra antene. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Her var det liv, ser jeg....... Det er nesten ikke annet og gjøre enn og prøve, hvor langt skal du ha rekkevidden da? Har selv en CNET i et tilfluktsrom og der går det til nød 7-8m når ståldøren er åpen, jeg regner med ditt kjellerrom ikke er så solidbygget Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Her var det liv, ser jeg....... Det er nesten ikke annet og gjøre enn og prøve, hvor langt skal du ha rekkevidden da? Har selv en CNET i et tilfluktsrom og der går det til nød 7-8m når ståldøren er åpen, jeg regner med ditt kjellerrom ikke er så solidbygget Takker og bukker.... Hvilket kort har du ? Er vel snakke om ca. 6-7m i rett linjeavstand. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvilket kort har du ?Er vel snakke om ca. 6-7m i rett linjeavstand. Det er aksesspunktet som står i tilfluktsrommet og det er div bærbaremaskiner som bruker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå