Gå til innhold

Spm. om Nokia 3230

tnese

Anbefalte innlegg

hvorfor står den i prisguiden men ingen har den?

Nokia 3230 ligger i pirsguiden fordi de vet utsalgsprisen på den. Dersom alle nettbutikkene skulle fjerne en vare fra butikken fordi de var gått tom på lager, ville det være ganske mye arbeid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg stoler ikke på han... Jeg tror ikke på at den har stereo mp3 før ejg har hørt det eller fått det bekrefta av noen jeg kan stole på.

Men han virka troverdig siden han hadde litt over 3500 poster der. Så litt må han vel kunne.

Men du har rett. Akkurat det samme som 6260.

Lenke til kommentar

Nokia 3230 kan kun spille mp3 i mono. har spurt nokia norge.

Hei Steinar

Takk for at du kontaktet Nokia Helpline.

Me har ikke mer inngående informasjon om prosessor hastigheter eller RAM, for mer informasjon om dette anbefaler me at du besøker Forum Nokia på adressen: http://www.forum.nokia.com/main.html.

3230 kan ikke spille mp3 i stereo uten kun i mono. Telefonen kommer till salg under første kvartal 2005, det vill si at den er i butikken senest i slutten av april.

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

Vennlig hilsen,

Nokia Service Professional

Norwegian Team

Nokia Helpline

på mamoz er telefonen forventet ankommet den 22/3-05

specs

Endret av Fragment
Lenke til kommentar

Herre min hatt. For en diskusjon.

La meg gjøre enkelte ting klart her :

Som nevnt tidligere er eneste forskjellen på Mono og Stereo det at man spiller i 1 eller 2 lydkanaler (Akkurat som Soround lyd som regel har 5 lydkanaler). Så mono og Stereo hare ingenting med kvaliteten på lyden å gjøre, eller hva slags headset man bruker.

Det kan det være personen som har encodet mp3'en som har skylden for, og ikke spilleren.

Hmm, 6260 har dette problemet, og 3230 var visst testet eller noe av en side som sa at den kun hadde stereolyd i radioen.

Det ka godt hende den soppen som testet dette har testet med en mp3 som er mixet til mono. Mange mpå3'er er blitt gjort dette med for å spare plass.

Det at de skal ha stereoradio og ikke stereo-mp3spiller ville vært så usannsynlig at jeg ikke tror det.

Dersom det likevel skulle vise seg å være slik mot alle odds så er Mp3spilleren uansett en softwaredel, og telefonen kjører symbian. Ergo: Ladst ned en ny mp3spiller som spiller stereo. Hardwaren for stereoavspilling har jo telefonen uansett.

Når det gejlder om den er kommet eller ikke så kan den jo kjøpes her f.eks :

http://produkt.amobil.no/fritekst_sok.php?...=2000&pricemax=

Lenke til kommentar

Takk for en seriøs post. :)

Det at de skal ha stereoradio og ikke stereo-mp3spiller ville vært så usannsynlig at jeg ikke tror det. 

Virker usannsynlig, men dette er av en eller annen grunn tilfelle med 6260.

Dersom det likevel skulle vise seg å være slik mot alle odds så er Mp3spilleren uansett en softwaredel, og telefonen kjører symbian.  Ergo: Ladst ned en ny mp3spiller som spiller stereo. Hardwaren for stereoavspilling har jo telefonen uansett.

Riktig det. Tilfelle er også dessverre at nevnte 6260 ikke har god kvalitet hardware-messig ved avspilling av lyd selv med annet enn orginalt software. Vi får håpe at det ikke er samme hardware som ligger i 3230.

Lenke til kommentar

jeg er helt enig, men husk at series 40 er atskillig lettere å kjøre for telefonen. Men den BURDE ha god nok prosessor til å spille i stereo ja! 101% enig med deg der :)

(Nokia 6260 kjører på 104 mhz iallefall)

Endret av Fragment
Lenke til kommentar
jeg er helt enig, men husk at series 40 er atskillig lettere å kjøre for telefonen. Men den BURDE ha god nok prosessor til å spille i stereo ja! 101% enig med deg der :)

(Nokia 6260 kjører på 104 mhz iallefall)

Selvfølgelig har den god nok prosessor. Når den ved hjelp av 3. partsporgramvare kan spille av DivX (som er ganske "CPU-krevende" videoformat) med 24fps i god kvalitet, sier det seg selv at avspilling er en særdeles enkel oppgave.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Hva vil følge med pakken til N3230? Håper at det vil følge med datakabel ;)

Det er lov å sjekke på Nokia.com før man spør her :)

Sales Package Contents

Nokia 3230 phone

Nokia Battery BL-5B, Li-Ion 760 mAh

Nokia Standard Charger ACP-7 (Nokia Travel Charger ACP-12 in selected countries)

Nokia Stereo Headset HDS-3

Nokia 32 MB RS MultiMediaCard (MMC)

User Guide

Download PC Suite from www.nokia.com/pcsuite

Ingen datakabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...