t_olsen_82 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 når jeg kobler til min eksterne harddisk til pcen får jeg mld om at den kan ved å kobles til en annen port forbedre ytelsen. kan noen si meg hva den mener med det? pcen min som er et 1 år gammel bærbara pentium 4 pc med 3 usb utakk. jeg får som regel opp mld på skjeremen at jeg må velge det usb uttaket med fett skrift. så er det ca 5 andre alternativer som ikke er fet skrift. kan det være slik at kun en av mine 3 usb utganger er usb2 eksempelvis??? hardisken er også helt ny.. 2 mnd gml. så lurer jeg på en ting.. vis jeg har en bærbar harddisk og noen laster noe ned fra den på kazaa eksvis.. vil da min pc gå betydelig senere??? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 kan det være slik at kun en av mine 3 usb utganger er usb2 eksempelvis??? Det kan godt hende ja. Jeg får opp meldinga hver gang jeg kobler USB2-harddisken min eller USB2-minnekortleseren til den gamle bærbare PC'n min som bare har USB1.1 Sjekk dokumentasjonen til PC'n for å finne USB2-portene eller prøv deg frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå