Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Feil med Windows Update og NIS

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nylig lastet ned Norton Internet Security 2005 fra Telenor. Jeg hadde Norton Internet Security 2004 tidligere, men jeg fjernet det før jeg skulle installer 2005. Det som er nå er at jeg ikke får installert Norton Internet Scurity 2005 helt. Jeg får bare en hvit boks der det står om de nye funksjonene etter at det er installert og en "Neste" knapp til å trykke på som ikke gjøre noe. Derfor lurte jeg på om det muligens var blitt slettet noen vitale Windows filer når jeg fjerna Norton Internet Security 2004, som ødela installasjonen av Norton Internet Security 2005 og som også har ødelagt søkefunksjonen i Windows og Windows Update(disse virket ikke etter at fjerna NIS 2004). Jeg har re-installert SP2, snakket med Telenor og Symantec om Norton Internet Security og kontakta Windows XP SP2 supporten om det med søkefunksjonen og Windows Update, men ingen av dem greier å hjelpe meg. Jeg har også prøvd å re-installere Norton Internet Security 2005, men det gjorde ingen forskjell. Så derfor lurte jeg på om det ikke var noen vikte Windows filer som var blitt borte og om det var noen måte å fikse det på? Hvis dere vil kan jeg sende bilder av hva det er som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Off Topic:

Solar: hvor fant du denne versjonen av Norton Internet Security 2005? den er på norsk sant?

Jepp, norsk. Gå inn på mailen på online.no med brukernavnet og passordet som du bruker til å koble til nettet med. Der får du vite hvordan du laster ned NIS 2005.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...