zirk Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ok. Mitt knallprosjekt. Brukte minst 10 sekunder på å tenke ut plottet Bortimot 5 minutter på å filme Ihvertfall 7 minutter på å legge over til PC'n Omtrentlig 5 minutter på redigering 50 sekunder på å finne en musikksnutt 3 minutter til rendring til wmv format 2 minutter til ftpe ut Og resultatet av all denne iherdinge innsatsen og nøye planleggingen ? 24 sekunder rent hardcore - pure action ultimat svar på livet, universet og alt. Direkte link Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehe, artig, den der. Hvilket kamera brukte du? Lenke til kommentar
zirk Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Brukte mitt nye main-kamera som jeg prøver meg å lære: xl-2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tenkte meg det, ja, Noe med kvaliteten på bildet som var uoppnåelig bra for oss andre, og der fikk jeg svaret. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nice. Ufokuset på starten er med vilje? XL2 Lenke til kommentar
zirk Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 ja, det er med vilje. Hvis ikke ville jeg bare klippet inn scenen 100% fokus. For å være helt ærlig så tenkte jeg først å prøve preset fokus-funksjonen, hvor først skulle bakgrunnen være i fokus, så swoshe over til perfekt cigarforgrunn. Men så ble det litt knot og jeg kunne ikke ødelegge forutsetningene mine med at det skulle være jalla-opplegg. Så jeg bare vrei litt på fokusringen og sa meg ferdig Tøfft kamera. Føler meg litt stolt når folk spør om jeg er tv-fotograf når jeg kommer drassende med det. Man blir møtt på en annen måte enn med et lite panasonic de har selv hjemme. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 XM1 er ikke det samme lenger Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Brukte mitt nye main-kamera som jeg prøver meg å lære: xl-2 Hva skjer med at alle får seg konge kameraer a? Hvor mye koster XL-2 egentlig? Hvordan får dere råd til disse underverkene? Anders Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) 43'000,- Spleise...? EDIT: Blir ør når jeg leser teksten om XL2 ass... Endret 18. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jesus da folk! Det er ikke kameraet eller redigeringsprogrammet som gjør filmen, det er folka bak og foran! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Josef Maria da white! Heldigvis har du riktig Alikavel er det digg med et bra kamera. Du er vell enig med det? Hvilket kamera har du white? Jeg har Canon mvx150i. Anders Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har et gammelt TRV20E, Eisa-vinner faktisk. Er 4 år gammelt. Nok OT forresten. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hva er mer irriterende enn regning på et dyrt kamera? (I mitt tilfelle DVX100AE) Jo, det er når kameraet blir utgått av en fuckings canon! Ikke at jeg var så jævlig imponert over kvaliteten uansett. Kanskje pga. den talentløse lyssettingen? On topic: Filmen var rimelig dårlig fotografert, hadde tåpelige og "overeffekta"(-uten å se bra ut) intercuts og var dessuten ikke noe særlig morsom. Ikke min kopp med varm solbærte dette her Lenke til kommentar
zirk Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Kyrre: må nok være lyssettingen. Eller meg. Slik er livet Tror ikke helt du skal vurdere kvaliteten etter hva jeg gjorde på mer eller mindre automatisk instilling 1 dag etter at jeg fikk kameraet. Desuten stinker jeg på lyssetting. Ja, kameraet er dyrt som faen. Finnansieringen er via bonusordninger og innbytte av feriedager til cash Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jesus da folk! Det er ikke kameraet eller redigeringsprogrammet som gjør filmen, det er folka bak og foran! Du må ha poteter og grønt(utstyr) til kjøttet(skaperen) skal maten(filmen) bli god vettu Dessuten er det ingenting som er så gøy som å leke seg med dyrt teknisk utstyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jesus da folk! Det er ikke kameraet eller redigeringsprogrammet som gjør filmen, det er folka bak og foran! Du må ha poteter og grønt(utstyr) til kjøttet(skaperen) skal maten(filmen) bli god vettu Tidenes mest usanne... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hva mener du? At det er feil. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Overlegen? Et argument er at er definitivt mer inspirerende og oppløftende og se nydelige bilder på filmen sin. For meg hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Suger Reservoir Dogs fordi den ikke har nok "poteter og grønt"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå