natetja Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Har skaffet meg en motorola razr v3. Veldig fornøyd, men problemet er at jeg ikke får installert mms, e-post og gprs! Har chess kontant og deres kundeservice tilbyr ikke disse tjenestene foreløpig! Deres kundeservice har bedt meg ta kontakt med motorola og høre hvilke andre motorola-oppsett som fungerer på denne modellen. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? - Edit: Redigerte emnetittelen for å gjøre den mer beskrivende til din problemstilling -Remerser- Endret 14. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har samme mobil og chess abo. De skaffet meg det! Ta kontakt med de igjen, eller sett inn simkortet til en som har telenor, tror deres oppsett fungerer dersom du har chess og telenor nett Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Du finner guide til manuelt oppsett av MMS og WAP her. Det funket fint for meg, iallfall. Endret 14. januar 2005 av AlexK Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Oppsettet er det samme som E398 og V600. Du finner autooppsett på www.hellomoto.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå