Newt32 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja, dette var typisk. Mange som likte denne filmen. Men dere hater cheatere... Når jeg tenker meg om, kommer jeg på at denne filmen og cheatere har noe til felles. Ødelegge for folk. Latterlig at folk sier de hater cheatere, men elsker denne filmen... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Explain, Newt32 ... Så hvis du hater mordere, hater du også filmer hvor det er mordere? Jeg synes det er en bra sammenligning, med din uttalelse. Skaff bedre skuespillere til neste film, f.eks. "jeg har en plan, vi ringer progamer tror jeg" (elns) hørtes veldig falskt ut. Men kanskje dialekten hans var falsk? My opinion. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Og jeg har overskredet bandwidth limit med 8GB o_O Endret 26. januar 2005 av Delroton Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Explain, Newt32 ...Så hvis du hater mordere, hater du også filmer hvor det er mordere? Jeg synes det er en bra sammenligning, med din uttalelse. Skaff bedre skuespillere til neste film, f.eks. "jeg har en plan, vi ringer progamer tror jeg" (elns) hørtes veldig falskt ut. Men kanskje dialekten hans var falsk? My opinion. Explain better, DevN... Fatter ikke en dritt av hva du snakker om. Jag har ikke sagt at jeg hater noe som helst. Poenget mitt var at jeg synes det var teit å like denne filmen, og samt hate cheatere... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Explain better, DevN... Fatter ikke en dritt av hva du snakker om. Jag har ikke sagt at jeg hater noe som helst. Poenget mitt var at jeg synes det var teit å like denne filmen, og samt hate cheatere... Ok, kom kanskje litt feil ut. Men du synes det er teit å like filmen, hvis man hater cheatere, riktig? Synes du også det er teit å like filmer med mordere, hvis man hater mordere? I utgangspunktet samme sammenligning. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 som sagt. denne filmen ble laget uten manus og noe forum for vite, altså vi bare fant opp alt sammen på en halv dag. 3 timer til morro, vi spilte også pcw. også etterpå så bare sa vi noe piss som alex dahl syns kunne vært morsomt. Er helt utrolig at filmen ble som den ble. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Men du synes det er teit å like filmen, hvis man hater cheatere, riktig? Ja. Synes du også det er teit å like filmer med mordere, hvis man hater mordere? I utgangspunktet samme sammenligning. Jeg synes ikke det er teit å like filmer med mordere. Men de som liker mordere i virkeligheten må være gal eller noe. I utgangspunktet en veldig dårlig sammenligning... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Link nr1: Kom på www.riaa.com elns, vertfal ingen film der. Link nr2: "Cannot login anonymous to FTP" elns Link nr3: "Forbidden" Vrient å laste ned rfilmen da Lenke til kommentar
notorled Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 som sakt, overskredet bandwitdh limit med over 8.6GB.. Får ny host snart med 162GB/mnd i traffic limit Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 det så dorlig ut du jeg kan også kanskje hoste vis jeg får lastet den ned Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Nå fikk jeg ikke se hele, men bra det jeg så! Litt utydelige stemmer men men... Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 får ikke lastet den ned, jeg kan godt hoste så fort jeg får lastet den ned. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 For en stund, da: ftp://195.1.43.68/TheTeamkiller.wmv Og igjen: - dårlig hastighet. - lite stabilitet (muligens). +++ Fjerner den sikkert i morgen. Utover natta nå skal jeg ha BC (BT) i full gang, så ikke klag. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 For en stund, da:ftp://195.1.43.68/TheTeamkiller.wmv Og igjen: - dårlig hastighet. - lite stabilitet (muligens). +++ Fjerner den sikkert i morgen. Utover natta nå skal jeg ha BC (BT) i full gang, så ikke klag. ok, laster den ned og legger den ut på hotellet mitt jeg Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ok, laster den ned og legger den ut på hotellet mitt jeg Fint. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Har lagt opp en torrent på den nå. TeamKiller Har ikke noen kjempelinje, men jo flere jo bedre. Hjelper seg nå. Vær så snille å seede når dere er ferdig å laste ned, slik at flere får sjansen til å laste ned, og husk, dette er jo faktisk en lovlig nedlasting Endret 30. januar 2005 av gstavdal Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Skal selvfølgelig gjøre det over nettene, men kan nok ikke gjøre det om dagene. Har forresten stoppet FTP-serveren, igjen. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 legger den over til webohellet mitt nå Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Nå har jeg lastet den opp på web hotellet mitt, ---------------------------------------------------------------------- LAST NED FILMEN HER ! ! ! ! http://www.marius-m.com/m-momr_is_cool/TheTeamkiller.wmv ---------------------------------------------------------------------- Endret 30. januar 2005 av m-momr Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 ----------------------------------------------------------------------LAST NED FILMEN HER ! ! ! ! http://www.marius-m.com/m-momr_is_cool/TheTeamkiller.wmv ---------------------------------------------------------------------- Takker, nettet mitt er nede akkuratt nå, men jeg regner med at det kommer opp igjen allerede i dag asap! har levd uten internett i hmm 4 dager ? tror jeg har fått 'paranoia sjokk' satt nemlig å så på big brother Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå