DevN Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 FTP-serveren min er nede til noen av BT-nedlastingene er ferdig, fire stk på en gang går ikke så bra her. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ok, jeg blir med på å seede den. kan du starte da ? jeg har jo på Azu ganske mye så. Eh, har faktisk aldri startet en tracker før. Får bare "torrent create failed" (siste Azureus). Liten guide noen? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Den var bra redigert med innhold (filen var ikkje noko god) :!: Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 hehe ja. asså. vi fant opp og filma alt på under 3 timer. så det sier jo litt. Hvor lang tid det ble brukt på Redigeringa er jeg ikke sikker på. men det tokk ikke mer en 3 dager før vi fikk den. (eller var det 2 ) Lenke til kommentar
notorled Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har sakt meg ja til å hoste denne filmen. Selv om det kommer til å ta all bandwith'en til webserveren min.. :-( Men men, hva gjør man ikke for, .... fildeling.. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) The TeamKiller takk til Delroton som hoster den. Edit: Til alle dere som har spørsmål og sånn, så kan dere joine be #uber.no @ qnet Endret 18. januar 2005 av Lord Hell Lenke til kommentar
notorled Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ffs.. Den eide.. Verdt hostingen.. ^^ Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 The TeamKiller takk til Delroton som hoster den. Edit: Til alle dere som har spørsmål og sånn, så kan dere joine be #uber.no @ qnet Den linken videresender meg til RIAA sin side, ehh? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 feil rettet opp. manglet en % i linken Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hehe, ok. Nå funker den, ja. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Fy faen den filmen var drit bra! Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 ja nå folkens, nå er det ett nytt manus i gang fra alex dahl. denne filmen ser jo ut til å bli lovende noen som har IRC og vil inn og si noen ord så er det #uber.no @ qnet uber.no holder til (altså alex dahl) Lenke til kommentar
Mellom rom? Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 synes faktisk den var ganske morsom jeg! fenga med musikken! litt godt med en avveksling en gang iblant! Lenke til kommentar
Mascara Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 lord hell... "ett nytt manus.."? var vell egentlig ikke manus i det hele tatt på teamkiller, men ^^ jeg har hvertfall fått ferdig manuset til den nye. så da er det bare å begynne å recorde og alt det greiene Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 lord hell... "ett nytt manus.."? var vell egentlig ikke manus i det hele tatt på teamkiller, men ^^ hehe huff, sant det Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 veldig morsom film, keep up the good work Lenke til kommentar
abzorbing_tundra Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 dn var dritt bra. den var ikke som døm andre jeg har sett.. Og den var morsom Som jeg sa den var dritt bra Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Snakker dere sånn til vanlig? Jeg mener "what the fuck", "shut the fuck up" osv.? Jeg ble flau når jeg så denne filmen. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Snakker dere sånn til vanlig? Jeg mener "what the fuck", "shut the fuck up" osv.? Jeg ble flau når jeg så denne filmen. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå