CheGuevara Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Broderen skal kjøpe seg ny mobil, men så er det som for de fleste andre, vanskelig, for han og. Kan han få litt hjelp, han har sett på Nokia 3220, Nokia 7260 og Nokia 6220. Funksjoner: -Kalender: ja, enkel -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Uvesentlig -WAP:Uvesentlig -Kalkulator: Uvesentlig -JAVA:Ja -Email klient:Uvesentlig -Spill:JA!!! Ma være mulighet til å laste ned spill! Form: -Uvesentlig -Vekt: Uvesentlig -Antenne: Uvesentlig -"Støt/sprut/støv-sikker": Uvesentlig Skjerm: Farge -Over 65000 farger, under 65000 farger? Uvesentlig -Størrelse på skjerm. Uvesentlig -Touchscreen: Uvesentlig Pris: Jeg har mellom 0 og 2500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: Ikke Sony Ericsson, helst nokia, pga spille muligheter og menyene -Kamera: Ja -Videokamera: Uvesentlig -Symbian: Nei -Triband: Uvesentlig -Infrarød port: Uvesentlig -Bluetooth: Uvesentlig -Minne: min 2mb! -Minnekort?: Uvesentlig -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: Uvesentlig -Radio:Uvesentlig -3g(UMTS): Uvesentlig -Wlan: Uvesentlig -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, ringing, spilling, bruke kameraet og brife... Ja, det var alt han ønsket seg, har fra før av en Nokia 3100. Takker for svar! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Vil nok anbefale han 3220 her, men den har dessverre bare 1,2mb minne da Men hva med siemens CX65 eller M65? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Er det mange spill til CX/M65? grunnen til at jeg lurer på det er fordi det nesten ikke var spill til Siemens C65! Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Er det mange spill til CX/M65? grunnen til at jeg lurer på det er fordi det nesten ikke var spill til Siemens C65! Er ikke så mange spill til Siemens som til Nokia nei! Ville nok gått for N3220 eller N6220.... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 hva med 7260 er den dårlig eller noe? siden ingen anbefaler den? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hva med 7260 er den dårlig eller noe? siden ingen anbefaler den? Nei, den er ikke noe dårligere enn de 2 andre! Kult utseende og hele pakka! Disse 3 aktuelle modellene er på mange måter like - funksjonellt altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå