Frayzer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Korleis kan eg fjerne unødvendige kalber som går ut i fra psu? eg vil helst ikkje kutte dei, men dei er inn i h****** i veien. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har du et kabinett med seperat hovedkortplate, kan du legge dem mellom denne og "døren" på høyre side. Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Det var ikkje domt.. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sjøl bruker jeg strips. Da kan jeg ha kablene akkurat hvor jeg ønsker dem, uten at de blir til å flytte seg. Strips er en billig og bra løsning som kan brukes på kabler både inni og utenfor kabinettet. Lenke til kommentar
icer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sjøl bruker jeg strips. Da kan jeg ha kablene akkurat hvor jeg ønsker dem, uten at de blir til å flytte seg. Strips er en billig og bra løsning som kan brukes på kabler både inni og utenfor kabinettet. Samme som jeg brukte, jeg stripset dem fast og festet dem bak PSU så du ikkje ser dem... Praktisk.... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har lagt kablene jeg ikke bruker mellom kabinettsiden og brenneren, ser dem ikke der. Hvis du har plass over PSU kan du og legge dem der. Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Eg fant fram stripspakken og begynte å stripse og resultatet vart ryddig kabinett:P Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) unødvendige kabler? mener du da f.eks aux kabelen det er i såfall bare å klippe den av og teipe endene. Endret 16. januar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Sorry for at eg ikje har så god greie på strømforsyninger,men kan er det du kan bruke AUX kabelen til? Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg åpnet strømforsynga å lodda laus de kablene jeg ville ha vekk... det funka fint. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Sorry for at eg ikje har så god greie på strømforsyninger,men kan er det du kan bruke AUX kabelen til? AUX kabelen ble brukt på eldre hovedkort, det er egentlig ikke bruk for den i dag noen bruker den til å montere leds siden den har en spenning på 3,3 v (?) , men du kan egentlig bare klippe den av. Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Eg brukte ikkje den så eg eg bare klipte den AUX kabelen eg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå