barkindog Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Skal ha meg et videokamera til rundt 10.000,- og jeg har plukket ut to kameraer som er aktuelle. Noen som har erfaringer og synspunkter å komme med ? Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Kjøp Sony!!! Canon har dårleg bildekvalitet Lenke til kommentar
tyggis Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 550i er et flott kamera - kjøp det heller. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 22:17, lidvar skrev:Kjøp Sony!!! Canon har dårleg bildekvalitet Jeg har tenkt å kjøpe et canon. Hva er dårlig med bildekvaliteten på canon? Mener du canon generelt eller akkurat dette kameraet? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Canon har da kommet bra ut i bildekvalitet på testene jeg har sett. MLW Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg har nettopp kjøpt MV550i og er fornøyd. Det er lett å holde stødig, bildestabilisatoren er god, og mulighetene er flere enn det jeg har behov for. Jeg har også prøvd capture fra gamle SVHS-bånd med å bruke det som A/D-konverter, og kvaliteten blir mye bedre enn da jeg tidligere brukte Miro DC10 på mitt SVHS-kamera. Bildekvaliteten er bra, men jeg har ikke fått sammenlignet med andre kameraer under de samme forholdene. Autofokusen virker litt treg av og til, når jeg nettopp har slått det på. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei, du må gjerne poste dine erfaringer i prisguidens erfaringssystem. Der er det lettere å finne andres erfaringer. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå